Multibrand

Co je to multibrand?

Doplněk Multibrand umožňuje spravovat více značek najednou. Každá značka se vyznačuje více faktory, které definují její identitu. Těmito faktory jsou e-mailové adresy podpory, centrum nápovědy, různé widgety a pluginy. S utvářením značky vám pomáhají také platformy sociálních médií, jako je Facebook nebo Twitter.

Frequently asked questions

Co znamená multibrand?

Multi-brand je doplněk k softwaru pro obsluhu zákazníků, který umožňuje spravovat a realizovat obsluhu zákazníků různých značek v rámci dané společnosti pomocí jednoho systému. Každá značka je jiná a má jiné funkce, například helpdesk, e-mailové adresy podpory, widgety, pluginy a platformy sociálních médií.

 

Jaké jsou výhody používání více značek?

Mezi výhody podpory více značek patří možnost přidávat e-mailové adresy podpory více značek, možnost vytvářet centra nápovědy, přidávat webové widgety, konfigurovat telefonní čísla a především podporovat více značek na jednom místě.

 

Je možné v LiveAgent používat funkci více značek?

V aplikaci LiveAgent máte možnost používat funkci více značek. Ta umožňuje vícekanálový servis a správu různých značek na jednom místě. Vše můžete snadno nakonfigurovat.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo