Co je to multibrand?
Doplněk Multibrand umožňuje spravovat více značek najednou. Každá značka se vyznačuje více faktory, které definují její identitu. Těmito faktory jsou e-mailové adresy podpory, centrum nápovědy, různé widgety a pluginy. S utvářením značky vám pomáhají také platformy sociálních médií, jako je Facebook nebo Twitter.
Frequently Asked Questions
Co znamená multibrand?
Multi-brand je doplněk k softwaru pro obsluhu zákazníků, který umožňuje spravovat a realizovat obsluhu zákazníků různých značek v rámci dané společnosti pomocí jednoho systému. Každá značka je jiná a má jiné funkce, například helpdesk, e-mailové adresy podpory, widgety, pluginy a platformy sociálních médií.
Jaké jsou výhody používání více značek?
Mezi výhody podpory více značek patří možnost přidávat e-mailové adresy podpory více značek, možnost vytvářet centra nápovědy, přidávat webové widgety, konfigurovat telefonní čísla a především podporovat více značek na jednom místě.
Je možné v LiveAgent používat funkci více značek?
V aplikaci LiveAgent máte možnost používat funkci více značek. Ta umožňuje vícekanálový servis a správu různých značek na jednom místě. Vše můžete snadno nakonfigurovat.
Expert’s note
Multibrand je doplněk pro správu více značek zároveň, umožňuje přidávat e-mailové adresy podpory, centrum nápovědy, widgety, pluginy a další funkce. Ideální pro firmy s více produkty/značkami.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.
Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky
Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Nabízí také možnost vytvoření znalostní báze a fóra. LiveAgent je cenově dostupný a pokročilý nástroj pro interakci se zákazníky.