Co jsou to nástroje zákaznické služby?
Existuje spoustu řešení, které by byly pro vaši zákaznickou službu výhodné. Manažeři musí mít přehled o výkonu zástupců a představitelů firmy, ale také musí analyzovat různá data. Je nezbytné poznat zákazníkovo potřeby a zájmy, které si následně poznamenáte. Dále je důležité kontaktovat zákazníky přes sociální sítě, odpovídat na komentáře a konverzovat s nimi. V neposlední řadě je rovněž nezbytné disponovat vhodnými nástroji zákaznické služby.
Fóra, online komunity, live chat, mobilní aplikace, sociální sítě a mnoho dalších. Nástroje zákaznické služby mohou být skvělým způsobem, jak posílit postavení zákazníků.
Frequently Asked Questions
Jak definovat nástroje zákaznické služby?
Nástroje zákaznické služby jsou nástroje, které se používají v zákaznickém servisu. Díky nim může zákazník komunikovat s odpovědným pracovníkem společnosti, ohlásit problém, podat reklamaci nebo se na něco zeptat. Pokud to firma umožňuje, může rovněž v případě potřeby navázat kontakt s jinými klienty.
Jaké jsou nejoblíbenější nástroje zákaznické služby?
K zajištění co nejvyšší úrovně zákaznické péče je potřeba zákazníkovi poskytnout vhodné formy komunikace. Nejoblíbenějšími nástroji zákaznické služby jsou v současné době online komunity a diskuzní fóra, kde mohou zákazníci komunikovat mezi sebou, ale rovněž i s experty a zástupci firmy. Dalším důležitým nástrojem je live chat, který umožňuje konverzaci v reálném čase, což znamená okamžitou odpověď na zákazníkovi dotazy. Mezi další nástroje patří i sociální sítě, které lze využít k marketingovým a prodejním kampaním, komunikaci s klientem, ale také k vybudování stálé reklamy. Důležitou roli hrají i intuitivní mobilní aplikace, které usnadňují zákaznickou péči a zlepšují zákaznickou zkušenost s danou firmou.
Jaké LiveAgent poskytuje nástroje zákaznické služby?
LiveAgent poskytuje kompletní balíček nástrojů pro zákaznickou službu. Lze ho propojit se sociálními sítěmi, umožňuje live chat, video chat, telefonní hovory, e-maily, komunikaci pomocí slacku nebo vytvoření fóra. V LiveAgentu najdete veškeré nástroje, které potřebujete, u naší každodenní nepřetržité zákaznické služby.
Zákaznická podpora a zákaznický servis jsou klíčové pro udržení trvalých vztahů se zákazníky a zvýšení loajality. Péče o zákazníky by měla být prioritou číslo jedna a obě odvětví vyžadují investici. Kvalitní tým a poskytnutí správných nástrojů jsou nezbytné pro úspěšný zákaznický servis/podporu. Zákaznická zkušenost se skládá ze všech interakcí mezi podnikem a zákazníkem na celé zákaznické cestě. Je doporučeno vytvořit si osobnost zákaznického obhájce a využívat sociální sítě pro získávání zpětné vazby. Nástěnka pro zpětnou vazbu a návrhy je chytřejším způsobem získávání zpětné vazby od zákazníků.
Learn how to politely refuse invitations and requests in various situations. Start by apologizing, and then be direct and honest. Don't beat around the bush with complicated responses. It's okay to say no, but offer an alternative or leave the door open for future opportunities. Empathy can go a long way in softening the blow of bad news. Check out our customer communication article for more tips on handling difficult situations.
CRM je management zaměřený na zákazníka, který aktivně vytváří a pěstuje dlouhodobé vztahy se zákazníky. Řízení zákaznické podpory je někdy považováno za databázovou technologii, která umožňuje shromažďování, zpracovávání a využívání informací o firemních zákaznících. Tento proces lze automatizovat a zlepšit pomocí software, a dále vyvíjejí zákaznickou podporu řízením eskalací a nasloucháním agentům a zákazníkům. Existuje několik typů CRM, jako například operační, analytický, strategický a pro řízení kampaní, a nabízejí je společnosti jako Hubspot, Keap a Freshworks. Služby CRM jsou důležité pro rozvoj vztahů se zákazníky a zvýšení tržeb a zisku.