Nástroje zákaznické služby

Co jsou to nástroje zákaznické služby?

Existuje spoustu řešení, které by byly pro vaši zákaznickou službu výhodné. Manažeři musí mít přehled o výkonu zástupců a představitelů firmy, ale také musí analyzovat různá data. Je nezbytné poznat zákazníkovo potřeby a zájmy, které si následně poznamenáte. Dále je důležité kontaktovat zákazníky přes sociální sítě, odpovídat na komentáře a konverzovat s nimi. V neposlední řadě je rovněž nezbytné disponovat vhodnými nástroji zákaznické služby.

Fóra, online komunity, live chat, mobilní aplikace, sociální sítě a mnoho dalších. Nástroje zákaznické služby mohou být skvělým způsobem, jak posílit postavení zákazníků.

Frequently asked questions

Jak definovat nástroje zákaznické služby?

Nástroje zákaznické služby jsou nástroje, které se používají v zákaznickém servisu. Díky nim může zákazník komunikovat s odpovědným pracovníkem společnosti, ohlásit problém, podat reklamaci nebo se na něco zeptat. Pokud to firma umožňuje, může rovněž v případě potřeby navázat kontakt s jinými klienty.

Jaké jsou nejoblíbenější nástroje zákaznické služby?

K zajištění co nejvyšší úrovně zákaznické péče je potřeba zákazníkovi poskytnout vhodné formy komunikace. Nejoblíbenějšími nástroji zákaznické služby jsou v současné době online komunity a diskuzní fóra, kde mohou zákazníci komunikovat mezi sebou, ale rovněž i s experty a zástupci firmy. Dalším důležitým nástrojem je live chat, který umožňuje konverzaci v reálném čase, což znamená okamžitou odpověď na zákazníkovi dotazy. Mezi další nástroje patří i sociální sítě, které lze využít k marketingovým a prodejním kampaním, komunikaci s klientem, ale také k vybudování stálé reklamy. Důležitou roli hrají i intuitivní mobilní aplikace, které usnadňují zákaznickou péči a zlepšují zákaznickou zkušenost s danou firmou.

Jaké LiveAgent poskytuje nástroje zákaznické služby?

LiveAgent poskytuje kompletní balíček nástrojů pro zákaznickou službu. Lze ho propojit se sociálními sítěmi, umožňuje live chat, video chat, telefonní hovory, e-maily, komunikaci pomocí slacku nebo vytvoření fóra. V LiveAgentu najdete veškeré nástroje, které potřebujete, u naší každodenní nepřetržité zákaznické služby.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo