Co je nepřiřazený tiket?
Tiket lze od svého zpracovatele odebrat buď ručně, a to jiným agentem, nebo za pomoci pravidel automatizace. V určitých situacích je lepší tiket nepřiřazovat, leč stále by měl spadat pod určité oddělení, případně být označen.
Agent může tiket odebrat pomocí funkce Převodu, kde zvolí Převod do: Oddělení; Přiřadit: nepřiřazeno.
Frequently Asked Questions
Jak definovat nepřiřazený tiket?
Nepřiřazený tiket je jakýkoliv tiket, který nebyl přiřazen žádnému agentovi, ať už ručně či za pomoci pravidel pro automatizaci.
Jak dlouho by měl být tiket nepřiřazen?
Tiket by se měl někomu přiřadit co nejdříve. Pokud tak nebylo učiněno pomocí pravidel pro automatizaci, pak je potřeba přidělit ho vhodnému agentovi ručně. Jsou však situace, kdy je lepší tiket nikomu nepřiřazovat. V tom případě je ale důležité, že daný tiket spadá pod určité oddělení, které je na něm označeno.
Kde se v LiveAgentu dostanu k seznamu nepřiřazených tiketů?
V LiveAgentu máte přístup ke všem tiketům (i nepřiřazeným) v sekci Tikety, kterou najdete v panelu pro Agenty.
Expert note
Nepřiřazený tiket je tiket, který zatím nebyl přiřazen žádnému agentovi. Je důležité ho přidělit odpovědnému oddělení a nechat ho nepřiřazený pouze v určitých situacích.

Jak vytvořit kontaktní formuláře v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Kontaktni Formulare V Liveagent
IVR a zpětné volání ve službě LiveAgent nabízejí samoobslužné možnosti a snižují dobu čekání při zákaznické podpoře. LiveAgent tak zefektivňuje zákaznickou podporu a integruje se s různými komunikačními kanály. CRM software PipeDrive pomáhá firmám efektivně spravovat prodejní operace a zákaznickou podporu díky integraci s LiveAgent. Integrovaný telefonní systém TeleCube zefektivňuje komunikaci se zákazníky a umožňuje personalizované zkušenosti. LiveAgent je také software pro správu požadavků na podporu pomocí ticketing systému s automatizací a přizpůsobitelným zobrazením tiketů. Nabízí pokročilé funkce, integrace s dalšími nástroji a zefektivňuje zákaznické dotazy.