Co je nepřiřazený tiket?
Tiket lze od svého zpracovatele odebrat buď ručně, a to jiným agentem, nebo za pomoci pravidel automatizace. V určitých situacích je lepší tiket nepřiřazovat, leč stále by měl spadat pod určité oddělení, případně být označen.
Agent může tiket odebrat pomocí funkce Převodu, kde zvolí Převod do: Oddělení; Přiřadit: nepřiřazeno.
Frequently Asked Questions
Jak definovat nepřiřazený tiket?
Nepřiřazený tiket je jakýkoliv tiket, který nebyl přiřazen žádnému agentovi, ať už ručně či za pomoci pravidel pro automatizaci.
Jak dlouho by měl být tiket nepřiřazen?
Tiket by se měl někomu přiřadit co nejdříve. Pokud tak nebylo učiněno pomocí pravidel pro automatizaci, pak je potřeba přidělit ho vhodnému agentovi ručně. Jsou však situace, kdy je lepší tiket nikomu nepřiřazovat. V tom případě je ale důležité, že daný tiket spadá pod určité oddělení, které je na něm označeno.
Kde se v LiveAgentu dostanu k seznamu nepřiřazených tiketů?
V LiveAgentu máte přístup ke všem tiketům (i nepřiřazeným) v sekci Tikety, kterou najdete v panelu pro Agenty.
Expert’s note
Nepřiřazený tiket je tiket, který zatím nebyl přiřazen žádnému agentovi. Je důležité ho přidělit odpovědnému oddělení a nechat ho nepřiřazený pouze v určitých situacích.
Přehled tiketů/zákazníků (CRM)
Software CRM uchovává důležité informace o zákaznících, jako jsou kontaktní údaje a historie nákupů. Integrace s LiveAgent nabízí možnosti vlastních polí a propojení s třetími stranami. Pomáhá zlepšit zákaznickou podporu a prodejní zkušenosti.
Služba LiveAgent umožňuje efektivní správu dotazů zákazníků a komunikaci s nimi skrze otevřený systém ticketingu. Funkce jako propojení vláken, sledování a ukládání ticketů zefektivňují práci agentů a usnadňují obsluhu zákazníků. LiveAgent také nabízí různé stavy tiketů a přehledné reporty pro sledování časového řešení.
Funkce Rozdělit tiket umožňuje efektivní řešení dotazů zákazníků a usnadňuje komunikaci. Pokud zákazník položí více dotazů na jednom tiketu, lze je snadno rozdělit a přiřadit k příslušným agenturám. LiveAgent nabízí nákladově efektivní řešení pro zákaznickou podporu a poskytuje užitečné funkce jako akademii, šablony a webináře. Systém ticketingu umožňuje automatizaci práce agentů a snížení nákladů.