Nepřiřazený tiket

Co je nepřiřazený tiket?

Tiket lze od svého zpracovatele odebrat buď ručně, a to jiným agentem, nebo za pomoci pravidel automatizace. V určitých situacích je lepší tiket nepřiřazovat, leč stále by měl spadat pod určité oddělení, případně být označen.

Agent může tiket odebrat pomocí funkce Převodu, kde zvolí Převod do: Oddělení; Přiřadit: nepřiřazeno.

Nepřiřazený tiket LiveAgent

Frequently asked questions

Jak definovat nepřiřazený tiket?

Nepřiřazený tiket je jakýkoliv tiket, který nebyl přiřazen žádnému agentovi, ať už ručně či za pomoci pravidel pro automatizaci.

 

Jak dlouho by měl být tiket nepřiřazen?

Tiket by se měl někomu přiřadit co nejdříve. Pokud tak nebylo učiněno pomocí pravidel pro automatizaci, pak je potřeba přidělit ho vhodnému agentovi ručně. Jsou však situace, kdy je lepší tiket nikomu nepřiřazovat. V tom případě je ale důležité, že daný tiket spadá pod určité oddělení, které je na něm označeno.

 

Kde se v LiveAgentu dostanu k seznamu nepřiřazených tiketů?

V LiveAgentu máte přístup ke všem tiketům (i nepřiřazeným) v sekci Tikety, kterou najdete v panelu pro Agenty. 

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo