Co je to NGINX?
NGINX je bezplatný webový server s otevřeným zdrojovým kódem, který slouží k mnoha účelům. Lze jej použít jako reverzní proxy server, vyrovnávač zátěže nebo mezipaměť HTTP.
NGINX poskytuje mnoho funkcí proxy serveru HTTP a webového serveru. Dokáže zpracovat obrovské množství současných připojení, poskytuje reverzní proxy s ukládáním do mezipaměti, stará se o vyrovnávání zátěže a zpracovává soubory.
NGINX nabízí také několik funkcí poštovního proxy serveru a další užitečné služby.
Frequently asked questions
Co znamená zkratka NGINX?
NGINX je open source software, který nabízí podporu webu, ukládání do mezipaměti, reverzní proxy, vyrovnávání zátěže a streamování médií.
Jaké funkce poskytuje NGINX?
NGINX HTTP server umožňuje maximální výkon a stabilitu. Může také fungovat jako e-mailový proxy server (IMAP, POP3, SMTP), stejně jako reverzní proxy server a vyrovnávání zátěže pro servery HTTP, UDP a TCP.
Využívá LiveAgent technologii NGINX?
LiveAgent používá NGINX. Doporučujeme jej používat jako reverzní proxy server pro ukončování připojení SSL a pomocí modulu push-stream pro zrychlení celkového výkonu aplikace.
Zákaznický portál může snížit náklady na zákaznickou podporu tím, že umožní zákazníkům najít odpovědi na své otázky a jednoduché problémy sami. Znalostní báze, často kladené otázky, videonávody a komunitní fóra jsou základními prvky portálu. Zákazníci mohou posílat návrhy na vylepšení produktů/služeb a odesílat tikety pro podporu. LiveAgent nabízí funkčně bohaté řešení helpdesku s komplexním zákaznickým portálem.
vCita je nástroj pro plánování schůzek a správu klientů pro menší podniky, který obsahuje i marketingové nástroje. Integrace s LiveAgentem umožňuje vytváření efektivních pracovních postupů, plánování schůzek a zahájení konverzací s kontakty z vCita. Výhodou je také zvýšení přehlednosti o nových a stávajících zákaznících.
LiveAgent je softwarové řešení pro zákaznickou podporu zdarma pro všechny. Je vhodné zejména pro větší instituce a společnosti. Nabízí funkce integrace, alternativy, podporu a portál zákaznické podpory. LiveAgent také poskytuje různé šablony, webináře a testy psaní. Je kompatibilní s různými operačními systémy a poskytuje podporu pro VoIP, samoobslužný software, systémy správy stížností a další. Sales kontakty jsou k dispozici pro zájemce o demo verze a software má své sociální sítě a newsletter.
Tento text popisuje proces nastavení helpdesku, který vyžaduje výběr vhodného softwaru, organizaci týmu, definici pracovní doby a nastavení komunikačních kanálů pro distribuci tiketů a e-mailové šablony pro zákazníky. Důležité je také určit role a oprávnění uživatelů, pravidla SLA a systém správy tiketů. Součástí procesu je také vytvoření filtrů, automatizace a interní znalostní databáze. Kromě toho je důležité vyškolit tým, umožnit hodnocení zákazníků a testovat nová nastavení pro optimalizaci. Text dále obsahuje informace o produktu LiveAgent a jeho možnostech.