Co je to včasné vyřešení?
Včasné vyřešení znamená, že tiket byl vyřešen v souladu s časovým limitem stanoveným ve smlouvě SLA. Včasné vyřešení tiketů je důležité, aby byli zákazníci spokojeni. Všichni agenti se musí snažit vyřešit tikety vždy co nejdříve.
Opakem včasného vyřízení je tiket po splatnosti. To znamená, že nebyl vyřešen ve lhůtě stanovené ve smlouvě SLA. Tikety po splatnosti mohou mít negativní vliv na vaši firmu a měli byste se jim vyhnout.
Frequently Asked Questions
Co znamená včasné řešení?
Včasné vyřešení, známé také jako průměrná doba do vyřešení nebo doba řešení, je průměrná doba, kterou tým zákaznického servisu potřebuje k vyřešení případu po jeho otevření. Obvykle se měří v pracovních hodinách, takže při výpočtu včasného vyřešení, neberte v úvahu dobu, kdy je váš servisní tým mimo pracovní dobu.
Je včasné řešení důležité?
Včasné řešení problémů přímo souvisí se spokojeností zákazníků, a proto je důležitým ukazatelem. Čím rychleji je tým schopen řešit problémy zákazníků, tím vyšší je jejich spokojenost. Pokud řešení případu trvá dlouho, zákazníci jsou nervózní a nespokojení.
Kde můžete v aplikaci LiveAgent zkontrolovat čas vyřešení?
Časové řešení můžete zkontrolovat v reportech LiveAgent. Stojí za to sledovat tento ukazatel a snažit se ho udržet na co nejlepší úrovni.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.