Co je to online chatovací aplikace?
Chatovací aplikace jsou softwarové nástroje, které uživatelům umožňují posílat a přijímat zprávy online. V dnešní době je tento druh aplikace zabudován do každého chytrého telefonu, je dostupný pro každého a je velmi oblíbený. Uživatelé mohou komunikovat s ostatními uživateli prostřednictvím internetu a jedná se o přenos textových, zvukových nebo video zpráv v reálném čase. Každý software pro online chatování nabízí mnoho různých funkcí a vlastností.
Online chatovací nástroje jsou v oblasti služeb zákazníkům hojně využívány pro své pohodlí a snadnou komunikaci. Mnoho zákazníků dává tomuto způsobu komunikace přednost před telefonáty a e-maily.
Frequently Asked Questions
Jaká je definice aplikace pro online chatování?
Aplikace pro online chatování je aplikace, která vám umožní vést konverzaci mimo prohlížeč. Umožňuje chatovat v reálném čase, může mít také možnost sdílení souborů a také možnost videochatu.
Jaké jsou typy aplikací pro online chatování?
Aplikace online chatu může být textová, může to být videochat nebo může umožňovat hlasové hovory. Aplikace může také kombinovat všechny tři způsoby komunikace. Mezi oblíbené aplikace patří například Messenger, WhatsApp a Telegram.
Můžete v LiveAgent používat aplikaci pro online chatování?
V aplikaci LiveAgent je k dispozici online chat. Aplikace je k dispozici pro systémy Android a iOS. Tým zákaznického servisu může být k dispozici i mimo kancelář. Díky tomu může společnost získat výhodu před konkurencí.
Tlačítko chatu je ikona na webu, která umožňuje zákazníkům kontaktovat zákaznickou podporu v reálném čase a zlepšuje spokojenost zákazníků i agentů. Tlačítko lze přizpůsobit dle brandingových potřeb a v LiveAgentu lze nastavit animaci tlačítka. Software pro zákaznickou podporu LiveAgent nabízí další funkce ke zlepšení služeb, např. help desk software, live chat místnost a online live chat.