Co je to online zákaznická podpora?
Online asistence, která odpovídá na dotazy zákazníků. Jedná se o online pomoc, kterou společnost poskytuje svým zákazníkům, kteří používají její produkty. Zákaznický servis používá určité nástroje, které pomáhají zákazníkům. Obvykle se jedná o live chat, telefonní hovory, e-maily nebo sociální média.
Jste-li zákazník, je pro firmy prioritou zodpovídat dotazy a řešit problémy. Jedním z klíčových ukazatelů zákaznicky orientované firmy je její schopnost rychle a efektivně obsloužit své zákazníky.
Frequently asked questions
Jak definujete online zákaznický servis?
Online zákaznická podpora je jakákoli služba, která pomáhá zákazníkům řešit problémy a slouží k podpoře zákazníka. Může se tak dít prostřednictvím e-mailu, chatu nebo sociálních médií.
Jaké jsou základy online zákaznického servisu?
Základem online zákaznického servisu je především dostupnost komunikačních kanálů a také efektivita a kvalita poskytovaných odpovědí. Kromě toho jsou nesmírně důležité dovednosti týmu zákaznického servisu, a to jak komunikační, tak i obsluhy softwaru, která je rovněž klíčová.
Jak můžete zlepšit online zákaznickou podporu pomocí služby LiveAgent?
Online zákaznickou podporu lze vytvořit pomocí služby LiveAgent. Jedná se o software pro zákaznický servis, který umožňuje integrovat mnoho komunikačních kanálů na jednom místě. Díky tomu nemusí agent přepínat mezi programy a požadavky. Tím se jeho práce automatizuje. LiveAgent také nabízí možnost vytvářet e-mailové šablony, vytvářet makra a znalostní báze. Kromě toho máte přístup k reportům a analýzám, které umožňují průběžně analyzovat kvalitu obsluhy zákazníků.