Co je to online zákaznický servis?
Jedná se o online asistenci, která odpovídá na dotazy zákazníků. Tuto podporu poskytuje společnost svým zákazníkům, kteří používají její produkty. Pracovníci zákaznického servisu využívají různé nástroje, jako je živý chat, telefonáty, e-maily nebo sociální média, aby svým zákazníkům účinně pomohli. Pro ještě větší zlepšení služeb zákazníkům mohou podniky zavést řešení zpětného volání, která zlepší zákaznickou zkušenost tím, že zajistí včasné reakce na jejich problémy.
Pokud jste zákazníkem, je pro firmy zodpovězení vašich dotazů a řešení problémů prioritou. Jedním z klíčových ukazatelů zákaznicky orientovaného podniku je jeho schopnost rychle a efektivně obsloužit své zákazníky.
Frequently Asked Questions
Jak definujete online zákaznický servis?
Online zákaznická podpora je jakákoli služba, která pomáhá zákazníkům řešit problémy a slouží k podpoře zákazníka. Může se tak dít prostřednictvím e-mailu, chatu nebo sociálních médií.
Jaké jsou základy online zákaznického servisu?
Základem online zákaznického servisu je především dostupnost komunikačních kanálů a také efektivita a kvalita poskytovaných odpovědí. Kromě toho jsou nesmírně důležité dovednosti týmu zákaznického servisu, a to jak komunikační, tak i obsluhy softwaru, která je rovněž klíčová.
Jak můžete zlepšit online zákaznickou podporu pomocí služby LiveAgent?
Online zákaznickou podporu lze vytvořit pomocí služby LiveAgent. Jedná se o software pro zákaznický servis, který umožňuje integrovat mnoho komunikačních kanálů na jednom místě. Díky tomu nemusí agent přepínat mezi programy a požadavky. Tím se jeho práce automatizuje. LiveAgent také nabízí možnost vytvářet e-mailové šablony, vytvářet makra a znalostní báze. Kromě toho máte přístup k reportům a analýzám, které umožňují průběžně analyzovat kvalitu obsluhy zákazníků.
Expert note
Integrovaná online zákaznická podpora v reálném čase pomáhá firmám vylepšit zážitek zákazníků a zvýšit jejich spokojenost.

10. Značka Značka je způsob, jakým je organizace nebo osoba vnímána. Budování značky vyžaduje pečlivý výběr názvu, osobnosti a analýzu konkurence. Silná značka zvyšuje povědomí zákazníků a vytváří loajální komunitu. L.A.S.T. metoda poskytuje skvělé služby zákazníkům: naslouchat, omlouvat se, řešit problémy a poděkovat zákazníkům za obchod. Dárky pro zákazníky jsou efektivním marketingovým nástrojem: značkové výrobky, personalizace, tematické dárky, dárkové koše, dárkové karty, květiny, předplatné časopisu, dary zážitků, dárky k narozeninám, místní produkty a charitativní dary.