Otevřený helpdesk

Otevřený helpdesk?

Otevřený helpdesk je software, který nabízí systém správy tiketů. Tento software nabízí předkonfigurovanou verzi a je zcela přizpůsobitelný. Nemá žádná omezení a je zcela funkční pro všechny uživatele. Některé typy jsou zdarma, ale za jiné typy je třeba zaplatit za jeho stažení.

Otevřený helpdesk je vytvořen pro poskytování podpory, takže směruje problémy a dotazy zákazníků zaslané e-mailem, kontaktními formuláři nebo živým chatem do platformy. Nabízí také různé funkce a vlastnosti helpdesku, které umožňují rychle reagovat na dotazy.

Frequently asked questions

Co je to otevřený helpdesk?

Software s otevřeným zdrojovým kódem je software, který může vyvíjet široká komunita vývojářů. Otevřený helpdesk je software založený výhradně na open source a nabízející systém správy ticketů. Umožňuje poskytovat zákaznickou podporu a směruje požadavky z různých komunikačních kanálů do platformy (e-mail, kontaktní formuláře, live chat), díky čemuž může agent spravovat vše na jednom místě.

 

Jaké jsou nejdůležitější funkce otevřeného helpdesku?

Nejdůležitějšími vlastnostmi jednotného helpdesku jsou možnost komunikace prostřednictvím různých kontaktních kanálů, dále správa jednotlivých tiketů a možnost analýzy na základě shromážděných dat a reportů. A to vše je možné na jednom místě, což rozhodně usnadňuje a zefektivňuje práci.

 

Je LiveAgent otevřený helpdesk?

LiveAgent je otevřený helpdesk. Nabízí všechny funkce potřebné pro zákaznický servis a technickou podporu.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo