Otevřený systém ticketingu

Co je to otevřený systém ticketingu?

Systém ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem je skvělým řešením pro správu dotazů zákazníků, požadavků na podporu nebo jiné komunikace se zákazníky. Slouží tedy k přiřazování tiketů k dotazům a otázkám zákazníků. Každý vygenerovaný ticket je v systému sledován a ukládán. Umožňuje agentům slučovat více požadavků.

Tento systém často přináší nižší náklady než proprietární software ticketovacího systému. Je to skvělý způsob, jak zvýšit efektivitu firemní komunikace.

Frequently asked questions

Co znamená otevřený systém ticketingu?

Software s otevřeným zdrojovým kódem je software, který může vyvíjet široká komunita vývojářů. Otevřený systém ticketingu je systém, který umožňuje spravovat dotazy zákazníků, servisní požadavky a obecně komunikaci se zákazníky. Slouží k přiřazování tiketů k dotazům a dotazům zákazníků.

Jaké jsou výhody systému ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem?

Umožňuje efektivní správu všech dotazů a otázek zákazníků a komunikaci s nimi prostřednictvím různých komunikačních kanálů. Umožňuje agentům propojit více vláken. Každý vygenerovaný ticket je v systému sledován a ukládán. To vše zefektivňuje a automatizuje práci agentů.

Můžete použít otevřený systém ticketingu skrz LiveAgent?

Prostřednictvím služby LiveAgent můžete používat systém ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem. Umožňuje efektivní obsluhu zákazníků a automatizaci práce agentů.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo