Co je to otevřený systém ticketingu?
Systém ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem je skvělým řešením pro správu dotazů zákazníků, požadavků na podporu nebo jiné komunikace se zákazníky. Slouží tedy k přiřazování tiketů k dotazům a otázkám zákazníků. Každý vygenerovaný ticket je sledován a ukládán v systému ticketingu podpory. Umožňuje agentům slučovat více požadavků.
Tento systém správy tiketů často generuje nižší náklady než proprietární IT ticketingový systém. Je to skvělý způsob, jak zvýšit efektivitu firemní komunikace.
Frequently Asked Questions
Co znamená otevřený systém ticketingu?
Software s otevřeným zdrojovým kódem je software, který může vyvíjet široká komunita vývojářů. Otevřený systém ticketingu je systém, který umožňuje spravovat dotazy zákazníků, servisní požadavky a obecně komunikaci se zákazníky. Slouží k přiřazování tiketů k dotazům a dotazům zákazníků.
Jaké jsou výhody systému ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem?
Umožňuje efektivní správu všech dotazů a otázek zákazníků a komunikaci s nimi prostřednictvím různých komunikačních kanálů. Umožňuje agentům propojit více vláken. Každý vygenerovaný ticket je v systému sledován a ukládán. To vše zefektivňuje a automatizuje práci agentů.
Můžete použít otevřený systém ticketingu skrz LiveAgent?
Prostřednictvím služby LiveAgent můžete používat systém ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem. Umožňuje efektivní obsluhu zákazníků a automatizaci práce agentů.
LiveAgent je účinným nástrojem pro zákaznickou podporu, který pomáhá firmám zlepšovat komunikaci se zákazníky, třídit tikety a zvyšovat prodeje. Nabízí užitečné funkce a je k dispozici jako nákladově efektivní volba pro rychle rostoucí online podnikání. LiveAgent také nabízí řadu dalších funkcí, jako je portál zákaznické podpory, migrace dat, systém správy stížností a helpdesk software pro startupy. Sales kontakty jsou k dispozici na webových stránkách.
The Split Ticket function in IT ticketing software allows for faster and more efficient problem resolution by splitting tickets into two when multiple requests are made. This is illustrated with a customer example where two different departments are needed to solve the separate issues. The duplicate ticket can then be assigned to the appropriate department for resolution. LiveAgent offers a free 14-day trial for interested users.
Vlákno tiketu je souhrn veškeré komunikace v rámci jednoho tiketu, zahrnující poznámky, časové údaje a odpovědi jak zákazníka, tak agenta. K tomuto souhrnu mají přístup všichni přidělení agenti, administrátoři a vlastník. LiveAgent je oblíbeným nástrojem pro zlepšení zákaznické podpory a efektivní komunikaci.
LiveAgent je softwarové řešení pro technickou podporu, které umožňuje kategorizaci a organizaci tiketů, automatizaci práce a správu komunikačních kanálů. Lze přidávat označení, což zvyšuje efektivitu práce agentů a kvalitu zákaznického servisu. Životní cyklus tiketu zahrnuje fáze od otevření až po vyřešení. LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru včetně VoIP a partnerský program. Nedávno registrovaným uživatelům nabízí možnost naplánování si demo verze.