Co jsou to oprávnění?
Pomocí oprávnění můžete spravovat přístup, který mají vaši agenti a členové týmu. Dejte jim oprávnění pouze k činnostem důležitým pro jejich práci a omezte jejich vliv na oblasti, které s jejich prací nesouvisejí. Oprávnění se rozdělují společně s rolemi.
Frequently Asked Questions
Co jsou to oprávnění?
Oprávnění umožňují spravovat přístup vašeho týmu. Můžete jim přidělit příslušná oprávnění. Ta jsou přiřazena přímo konkrétním rolím.
K čemu se oprávnění využívají?
Oprávnění umožňují provádět v systému konkrétní úlohy. V závislosti na tom, jakou roli v systému hrajete, jsou to vaše práva. Některé role mohou mít omezená oprávnění, zatímco jiné mohou mít neomezená oprávnění.
Jak můžete získat přístup k oprávněním v LiveAgent?
Oprávnění v systému LiveAgent úzce souvisí s rolemi, které lze v systému přidělit. Agent má nejomezenější práva, správce má nejširší práva a vlastník má kromě práv správce přístup k funkcím fakturace.
Expert note
Bez správného nastavení oprávnění mohou vzniknout komunikační překážky a horší zákaznický zážitek.

The given text talks about the benefits of using LiveAgent software for customer support and the various features it offers. It mentions that communication with customers becomes faster and easier, reducing duplicate inquiries and improving customer satisfaction. LiveAgent also provides email templates for referral marketing and offers a multi-channel helpdesk for better customer support. The text includes examples of companies like Martinus and Zľava Dňa, who have successfully utilized LiveAgent to improve their customer support services. It also mentions that LiveAgent is among the top 20 software providers for customer experience. Referral marketing is highlighted as an effective strategy for both B2C and B2B companies. The text concludes by emphasizing the importance of good customer service and the role of software in achieving it, especially during the COVID-19 pandemic.
Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?
Skvělé funkce, výkonné integrace a profesionální služby pro spokojené zákazníky – dostupné 24/7.