Co jsou to oprávnění?
Pomocí oprávnění můžete spravovat přístup, který mají vaši agenti a členové týmu. Dejte jim oprávnění pouze k činnostem důležitým pro jejich práci a omezte jejich vliv na oblasti, které s jejich prací nesouvisejí. Oprávnění se rozdělují společně s rolemi.
Frequently Asked Questions
Co jsou to oprávnění?
Oprávnění umožňují spravovat přístup vašeho týmu. Můžete jim přidělit příslušná oprávnění. Ta jsou přiřazena přímo konkrétním rolím.
K čemu se oprávnění využívají?
Oprávnění umožňují provádět v systému konkrétní úlohy. V závislosti na tom, jakou roli v systému hrajete, jsou to vaše práva. Některé role mohou mít omezená oprávnění, zatímco jiné mohou mít neomezená oprávnění.
Jak můžete získat přístup k oprávněním v LiveAgent?
Oprávnění v systému LiveAgent úzce souvisí s rolemi, které lze v systému přidělit. Agent má nejomezenější práva, správce má nejširší práva a vlastník má kromě práv správce přístup k funkcím fakturace.
Expert’s note
Bez správného nastavení oprávnění mohou vzniknout komunikační překážky a horší zákaznický zážitek.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.