Jaké je definice personalizace?
Přizpůsobit znamená uplatnit individuální požadavky. V kontextu služeb zákazníkům se personalizace týká individualizace zákaznické zkušenosti. Tento termín označuje něco individuálního, osobitého a jedinečného. Jistě, personalizovaná zkušenost je výsledkem jedinečné pozornosti.
Obecné a technické termíny
In customer experience management and in everyday language to ‘personalize’, ‘customize’, and ‘individualize’ are all used interchangeably. In digital technology, however, there are different processes behind them. They differ in complexity.
Termín personalizace technicky vzato označuje implicitní proces využívající složitou automatizaci pomocí algoritmů, které na pozadí shromažďují data a analyzují online chování s dlouhodobým digitálním cílem zlepšit předvídání. Anonymně shromážděné údaje o chování uživatelů lze využít při prediktivní personalizaci.
Personalizace na míru
Algoritmy jsou však pouze souborem přesně definovaných instrukcí. Případně si můžete nastavit vlastní instrukce, abyste dosáhli ještě přesnějšího efektu přizpůsobeného vašim potřebám. Adaptivní přizpůsobení je forma personalizace vašeho produktu nebo služby pro vašeho zákazníka. Vzhledem k tomu, že v naší době personalizace nelze dostatečně zdůraznit význam pozitivní zákaznické zkušenosti.
Na přesyceném trhu je konkurence o pozornost zákazníků velmi silná. Jediným způsobem, jak si udržet náskok, je proto poskytovat personalizovanou podporu na míru. Toho lze efektivně dosáhnout pomocí softwaru zákaznické péče.
Personalizace v zákaznickém servisu
Your customer service team naturally consists of individuals who are different in skills and drive. To let them do what they perform and enjoy best you should have an overview of how the customer service team is doing and assign them tasks accordingly. This way you ensure that the customer gets attention from motivated and knowledgeable staff. Customer care representatives appreciate when they are given instructions and tools to provide the customer care they are expected to provide. This also is personalization in action, with a positive impact on various levels.
V oblasti služeb zákazníkům má interakce se zákazníkem na míru bezpochyby pozitivní dopad, protože chování zákazníků je pozitivně ovlivněno dobrými službami. Zákazníci oceňují, když si někdo váží jejich času a když je jejich dotaz vyřízen rychle a kvalifikovaně. Stejně tak týmy zákaznické podpory oceňují, když je jejich práce oceněna a mohou se soustředit na to, co umí nejlépe.
Improve the quality of your customer service with personalization
Save the time and effort of your customer support.
Frequently Asked Questions
Jaké je použití personalizace?
Zlepšení zákaznické zkušenosti. Ušetřit čas a úsilí zákazníkům i zástupcům zákaznické podpory tím, že cesta zákazníka bude plynulejší a uspokojivější.
Jaké jsou výhody personalizované nabídky?
Přesnější zacílení má větší šanci na pozitivní výsledek. Zákazníci mají pocit, že si jich váží, a služba zákaznické podpory šetří čas a úsilí.
Pokud jste se právě seznámili s významem personalizace, doporučujeme prohlédnout si článek o významu přizpůsobení. Zjistíte, jak se přizpůsobení liší od personalizace a jak může obohatit vaši zákaznickou podporu. Dalším zajímavým čtením je článek personalizace vs. přizpůsobení, kde se dozvíte, jaké jsou mezi nimi rozdíly a jak je obě efektivně využít pro zlepšení zákaznického servisu.