Co je to telefonní ticketing?
Každý telefonát zákazníka na helpdesk je archivován ve formě tiketu. Tiket obsahuje informace o volajícím, agentovi a konverzaci mezi nimi. Při dalším hovoru týkajícím se stejného tématu se informace o něm přidají k předchozímu tiketu.
Pro evidenci všech akcí je důležitý systém ticketingu. Nejen telefonní hovory, ale i e-maily a další způsoby komunikace se mění na lístky. To pomáhá udržovat jednotu a pořádek mezi všemi kanály.
Frequently Asked Questions
Co je to telefonní ticketing?
Telefonické hovory zákazníků na helpdesk jsou archivovány ve formě tiketů. Obsahuje informace o volajícím uživateli, agentovi, který případ řeší, a konverzaci mezi nimi.
Jak můžete používat telefonní ticketing?
Telefonní tikety umožňují shromažďovat informace o zákaznících, sbírat příběhy o komunikaci mezi zákazníkem a společností. Díky tomu máte jednotu a řád v komunikaci na všech kanálech.
Lze přes LiveAgent vyřizovat telefonické tikety?
LiveAgent nabízí možnost telefonických tiketů. Díky softwaru můžete využívat telefony na vyšší úrovni a rozvíjet tak úroveň zákaznického servisu.
Po přečtení o telefonním ticketingu by vás mohlo zajímat, jaké výhody může přinést software živého chatu pro agentury. Tento nástroj může zlepšit vaši zákaznickou podporu a usnadnit komunikaci s klienty. Dále byste se mohli podívat na šablony e-mailů pro následné hovory, které vám pomohou zůstat v kontaktu se zákazníky po telefonických rozhovorech. Tato šablona vám nabízí tipy, jak efektivně komunikovat a zlepšit vztahy se zákazníky.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu
LiveAgent: Nejlepší helpdesk software s 24/7 podporou, 30denní zkušební verzí zdarma a vícekanálovými funkcemi. Začněte ještě dnes!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."