Co jsou pochvaly?
Stížnosti a pochvaly jsou skvělým způsobem, jak vysvětlit své pocity ohledně společnosti, produktů nebo služeb. Pochvaly jsou opakem stížností. Přijímání pochval od zákazníků je motivující pro pracovníky zákaznické podpory, manažery a vypovídá o tom, že zákazník byl opravdu spokojen. Je však nutné neustále aktualizovat dovednosti, technologie, znalosti.

Frequently Asked Questions
Co jsou pochvaly?
Pochvaly jsou pochvaly od zákazníků, které může společnost obdržet, když je zákazník spokojen například se službami pro zákazníky. Pokud jsou vaše služby na špičkové úrovni, existuje šance, že zákazníci zanechají pochvalu. To je ta nejlepší zpětná vazba od vašich zákazníků.
Jak mohou zákazníci vyslovit pochvalu?
Klienti mohou mít několik způsobů, jak vyslovit pochvalu. V závislosti na komunikačních kanálech, které společnost provozuje, může zákazník například zanechat recenzi na Googlu nebo na Facebooku, napsat e-mail přímo na zákaznický servis, napsat v chatu nebo telefonicky.
Jak by měl pracovník zákaznického servisu reagovat na pochvaly?
Dobré reakce na pochvaly jsou především zásluhou klienta. To je první krok k tomu, aby si zákazník ještě více vážil. Můžete také zvážit, zda takovému zákazníkovi nechceme nabídnout slevu, dárek nebo trvalou hodnotu.
Expert note
Pochvaly jsou důležité pro budování dobrého vztahu se zákazníky a motivují pracovníky zákaznické podpory. Je nutné aktualizovat dovednosti a technologie.
