Co je podpora sociálních sítí?
Když nabízíte služby zákazníkům na sociálních sítích, jako je Facebook a Twitter, označuje se to jako poskytování podpory pro sociální média. Tato podpora je nezbytná pro některé značky nebo e-shopy B2C, jejichž zákazníci jsou mileniálové a jsou zvyklí na moderní způsoby kontaktu s vaším týmem podpory.
Integrace vaší stránky na Facebooku a Twitteru do aplikace LiveAgent je snadná a po několika minutách můžete být plně vybaveni pro poskytování podpory na sociálních sítích. Všechny tweety s konkrétními klíčovými slovy nebo obsahující vaši rukojetí budou automaticky převedeny na tikety, aby na ně vaši agenti mohli odpovídat, jakmile přijdou do fronty.
Totéž platí pro komentáře na Facebooku a soukromé zprávy na vašich stránkách na Facebooku. Obojí je převedeno na tikety, takže vaši agenti nemusí být neustále přihlášeni na Facebooku, aby na ně odpovídali, ale mohou pracovat v jedné aplikaci (LiveAgent) a odpovídat na běžné tikety.
Frequently Asked Questions
Co znamená podpora sociálních sítí?
Podpora sociálních sítí je poskytování služeb zákazníkům prostřednictvím platforem sociálních médií, jako je Facebook, Instagram nebo Twitter. Sociální média jsou velmi důležitým komunikačním kanálem, proto je nabídka takové podpory pro společnost velmi dobrá z hlediska image a pomáhá zajistit spokojenost zákazníků.
Je podpora sociálních sítí důležitá pro obchod?
Podpora sociálních sítí je pro podnikání nesmírně důležitá, zejména pro značky, jejichž hlavní cílovou skupinou je generace Y a Z, tedy lidé zvyklí na moderní způsoby komunikace prostřednictvím sociálních médií. Sociální média mají velký význam při budování image a mají také vliv na úroveň spokojenosti zákazníků.
Umožňuje LiveAgent poskytování podpory sociálních sítí?
Služba LiveAgent umožňuje poskytovat podporu sociálních sítí. Software lze integrovat se sociálními sítěmi Facebook a Twitter. Všechny tweety s určitými klíčovými slovy lze přeměnit na tikety, na které mohou agenti reagovat. Totéž se děje se zprávami, které přijdou na stránky Facebooku. Jedná se o velké zjednodušení a automatizaci práce pro agenty, kteří nemusí být přihlášeni na sociálních sítích.
Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?
Používáte v současné době zkušební verzi LiveAgentu a chcete přejít na Supportbee? Migraci dat nabízíme zdarma. Zavolejte nám a začněte migrovat svá data ještě dnes.
LiveAgent nabízí software pro live chat, který lze snadno integrovat do webových stránek a zvyšuje bezpečnost díky různým funkcím. Může být využíván interně k onboardingu a školením zaměstnanců. Pro B2C firemní marketing jsou užitečné doporučující e-maily, které NordPass nabízí šablony pro. Social listening je účinná strategie pro získání zpětné vazby a sledování toho, co si zákazníci myslí o vaší značce, společnosti, výrobcích nebo službách. LiveAgent může být použit jako nástroj pro social listening prostřednictvím propojení se všemi sociálními médii a sběrem všech komentářů, zpráv a zmínek o vaší značce.
LiveAgent je softwarový nástroj pro zákaznickou podporu, který nabízí personalizovatelné pozvánky k chatu a designové možnosti. Pomáhá zlepšovat zákaznické zkušenosti a prodeje. Nabízí 14denní bezplatnou zkušební verzi a kontakty na společnost. Pro zákaznické služby speciálně pro módní průmysl, je doporučeno integrované CRM, které může zvýšit prodeje a získat důvěru zákazníků. Cena za agenta měsíčně se pohybuje v rozmezí od 19 do 85 USD. LiveChat je jedna z alternativ s různými funkcemi a cenovými nabídkami.
Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?
LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů, VoIP a helpdesk softwaru pro startupy. Nabízí také různé plány a možnosti integrace s jinými softwary.