Co je podpora sociálních sítí?
Když nabízíte služby zákazníkům na sociálních sítích, jako je Facebook a Twitter, označuje se to jako poskytování podpory pro sociální média. Tato podpora je nezbytná pro některé značky nebo e-shopy B2C, jejichž zákazníci jsou mileniálové a jsou zvyklí na moderní způsoby kontaktu s vaším týmem podpory.
Integrace vaší stránky na Facebooku a Twitteru do aplikace LiveAgent je snadná a po několika minutách můžete být plně vybaveni pro poskytování podpory na sociálních sítích. Všechny tweety s konkrétními klíčovými slovy nebo obsahující vaši rukojetí budou automaticky převedeny na tikety, aby na ně vaši agenti mohli odpovídat, jakmile přijdou do fronty.
Totéž platí pro komentáře na Facebooku a soukromé zprávy na vašich stránkách na Facebooku. Obojí je převedeno na tikety, takže vaši agenti nemusí být neustále přihlášeni na Facebooku, aby na ně odpovídali, ale mohou pracovat v jedné aplikaci (LiveAgent) a odpovídat na běžné tikety.
Frequently asked questions
Co znamená podpora sociálních sítí?
Podpora sociálních sítí je poskytování služeb zákazníkům prostřednictvím platforem sociálních médií, jako je Facebook, Instagram nebo Twitter. Sociální média jsou velmi důležitým komunikačním kanálem, proto je nabídka takové podpory pro společnost velmi dobrá z hlediska image a pomáhá zajistit spokojenost zákazníků.
Je podpora sociálních sítí důležitá pro obchod?
Podpora sociálních sítí je pro podnikání nesmírně důležitá, zejména pro značky, jejichž hlavní cílovou skupinou je generace Y a Z, tedy lidé zvyklí na moderní způsoby komunikace prostřednictvím sociálních médií. Sociální média mají velký význam při budování image a mají také vliv na úroveň spokojenosti zákazníků.
Umožňuje LiveAgent poskytování podpory sociálních sítí?
Služba LiveAgent umožňuje poskytovat podporu sociálních sítí. Software lze integrovat se sociálními sítěmi Facebook a Twitter. Všechny tweety s určitými klíčovými slovy lze přeměnit na tikety, na které mohou agenti reagovat. Totéž se děje se zprávami, které přijdou na stránky Facebooku. Jedná se o velké zjednodušení a automatizaci práce pro agenty, kteří nemusí být přihlášeni na sociálních sítích.
Uživatelé sociálních médií jsou stále důležitější, protože jich je více než 2,85 miliardy na Facebooku, 1 miliarda na Instagramu a 330 milionů na Twitteru. Spotřebitelé používají sociální média k vyhledávání informací o firmách a 18 % zákazníků dokončuje nákupy přímo na sociálních sítích. Průměrný uživatel má 8,8 účtů na sociálních sítích a tráví na nich 145 minut denně. Zákaznický servis na sociálních médiích by měl být proto důležitou součástí obchodní strategie.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí tlačítka volání a neomezené nahrávání hovorů za cenově výhodnou cenu. Kódy dispozice hovorů a tagy umožňují filtrování potenciálních zákazníků a personalizaci prodejních hovorů. LiveAgent také nabízí integrace a partnerský program a poskytuje širokou škálu software pro zákaznickou podporu.
V textu jsou zmíněny metody pro zvyšování konverzního poměru v prodejním kanálu, jako například vytváření kanálů založených na datech, personalizované marketingové kampaně a použití sociálních důkazů. Dále jsou popsána stádia marketingového kanálu a proces analýzy konverzního kanálu, který zahrnuje sledování KPI a identifikaci úzkých míst v jednotlivých krocích kanálu. Na závěr jsou uvedeny metody pro vytvoření kanálu, včetně optimalizace konverzního poměru a generování návštěvnosti pomocí obsahu.