Co je portál podpory?
Portál zákaznické podpory ukládá články ze znalostní databáze, příspěvky z fóra a zpětnou vazbu od zákazníků. Podporuje vaše zákazníky, i když vaši agenti nejsou online. Vzhled a prostředí lze plně přizpůsobit tak, aby odpovídaly vašemu podnikání.
Přečtěte si další informace o portálu podpory v LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co znamená portál podpory?
Portál podpory je samoobslužný online nástroj zákaznické podpory. Zákazníci jej mohou využít k rychlému získání pomoci. Portály podpory umožňují zákazníkům snadno a automaticky vyhledávat informace.
Potřebujete portál podpory ve vaší společnosti?
Pokud chcete mít ve svém podniku špičkový zákaznický servis, měli byste svým zákazníkům poskytnout přístup k portálu podpory. Možnost najít pomoc, aniž by bylo nutné kontaktovat podporu, je nesmírně důležitá a zákazníci ji oceňují.
Umožňuje LiveAgent vytvoření portálu podpory?
LiveAgent umožňuje vytvořit jednotný portál podpory. Pokud jich chcete vytvořit více, můžete vytvořit další kliknutím na tlačítko "vytvořit zákaznický portál". Další znalostní databáze stojí 19 USD / měsíc.
Expert’s note
Portál podpory je klíčovým nástrojem pro poskytování kvalitního zákaznického servisu. Zákazníci ocení samoobslužné řešení a rychlou pomoc při hledání informací.
Proč potřebujete tiketovací systém?
Tiketovací systémy zlepšují komunikaci se zákazníky, týmovou spolupráci a efektivitu agentů. Pomáhají sledovat metriky služeb a zvyšují spokojenost zákazníků.
Jak si vybudovat stálou a loajální zákaznickou základnu
Zvýšení loajality zákazníků lze dosáhnout zapojením zákazníků do obsahu, oslavou jejich výročí a plněním jejich očekávání. Důležité je také zaměřit se na klíčové zákazníky a poskytnout jim speciální odměny. Sledování jejich výsledků a poskytování pomoci i po nákupu může rovněž zvýšit loajalitu.
Jak si vybudovat stálou a loajální zákaznickou základnu
The article discusses effective marketing strategies, including personalized emails and targeting specific audiences with segmented advertising. It also emphasizes the importance of gathering honest feedback from customers and demonstrating expertise in one's industry. Providing high-quality content and support can help improve a brand's reputation and search engine ranking.
Existuje mnoho metod, které marketéři navrhují pro zlepšení konverzního poměru v prodejním kanálu, včetně vytváření kanálů založených na datech, používání sociálních důkazů a personalizovaných kampaní. Marketingový kanál má několik stadií, včetně informovanosti, zájmu, zohlednění, záměru, vyhodnocení a nákupu. Analyzovat konverzní kanál zahrnuje sledování KPI, používání heatmap nebo provádění průzkumů. Pro vytvoření kanálu je důležité mít bezproblémový nákupní proces, vstupní stránky, generování návštěvnosti pomocí obsahu, optimalizovat konverzní poměr a vytvářet více kanálů.