Co je portál podpory?
Portál zákaznické podpory ukládá články ze znalostní databáze, příspěvky z fóra a zpětnou vazbu od zákazníků. Podporuje vaše zákazníky, i když vaši agenti nejsou online. Vzhled a prostředí lze plně přizpůsobit tak, aby odpovídaly vašemu podnikání.
Learn more about Support Portal in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co znamená portál podpory?
Portál podpory je samoobslužný online nástroj zákaznické podpory. Zákazníci jej mohou využít k rychlému získání pomoci. Portály podpory umožňují zákazníkům snadno a automaticky vyhledávat informace.
Potřebujete portál podpory ve vaší společnosti?
Pokud chcete mít ve svém podniku špičkový zákaznický servis, měli byste svým zákazníkům poskytnout přístup k portálu podpory. Možnost najít pomoc, aniž by bylo nutné kontaktovat podporu, je nesmírně důležitá a zákazníci ji oceňují.
Umožňuje LiveAgent vytvoření portálu podpory?
LiveAgent umožňuje vytvořit jednotný portál podpory. Pokud jich chcete vytvořit více, můžete vytvořit další kliknutím na tlačítko "vytvořit zákaznický portál". Další znalostní databáze stojí 19 USD / měsíc.
Expert note
Portál podpory je klíčovým nástrojem pro poskytování kvalitního zákaznického servisu. Zákazníci ocení samoobslužné řešení a rychlou pomoc při hledání informací.

LiveAgent nabízí možnosti vytvoření znalostní báze a podpůrné dokumentace, včetně online samoslužné knihovny. Software pro oddělení služeb pomáhá s řešením incidentů a zlepšením zkušeností zákazníků. Znalostní báze je důležitou součástí zákaznického servisu. LiveAgent umožňuje různé typy zákaznického kontaktu a samoobslužnou podporu.
20 nejlepších softwarů pro fórum
Vývojáři softwaru stále zdokonalují platformy pro fóra, která pomáhají firmám vytvářet komunity, zlepšit zákaznickou podporu a přilákat nové zákazníky.