Portál podpory

Co je portál podpory?

Portál zákaznické podpory ukládá články ze znalostní databáze, příspěvky z fóra a zpětnou vazbu od zákazníků. Podporuje vaše zákazníky, i když vaši agenti nejsou online. Vzhled a prostředí lze plně přizpůsobit tak, aby odpovídaly vašemu podnikání.

Learn more about Support Portal in LiveAgent.

Frequently asked questions

Co znamená portál podpory?

Portál podpory je samoobslužný online nástroj zákaznické podpory. Zákazníci jej mohou využít k rychlému získání pomoci. Portály podpory umožňují zákazníkům snadno a automaticky vyhledávat informace.

 

Potřebujete portál podpory ve vaší společnosti?

Pokud chcete mít ve svém podniku špičkový zákaznický servis, měli byste svým zákazníkům poskytnout přístup k portálu podpory. Možnost najít pomoc, aniž by bylo nutné kontaktovat podporu, je nesmírně důležitá a zákazníci ji oceňují.

 

Umožňuje LiveAgent vytvoření portálu podpory?

LiveAgent umožňuje vytvořit jednotný portál podpory. Pokud jich chcete vytvořit více, můžete vytvořit další kliknutím na tlačítko "vytvořit zákaznický portál". Další znalostní databáze stojí 19 USD / měsíc.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo