Potěšení zákazníka

Co je potěšení zákazníka?

Hlavním cílem mnoha společností je spokojenost zákazníka. Potěšení zákazníka, též nazývané zákaznická radost, znamená přimět klienta pociťovat radost. Není to jen snaha zavděčit se mu planými řečmi. Jde o poskytování toho, co zákazník v danou chvíli potřebuje, a to za určitou hodnotu. Je nezbytné přesně vědět, co klient od společnosti očekává. Cílem je překročit zákazníkovo očekávání. Způsobů, jak potěšit zákazníka, je spoustu.

Frequently asked questions

Jak definovat potěšení zákazníka?

Spokojenost zákazníka je uspokojení jeho potřeb za jím přijatelnou cenu. K tomu, aby byl klient spokojený, je zapotřebí alespoň uspokojit jeho potřeby. Klíčem úspěchu je však jít ještě dál a nabídnout víc než jen uspokojení jeho potřeb.

Jaké jsou základy potěšení zákazníka?

Základem spokojenosti zákazníka je naplnění jeho potřeb. To znamená, že musíme splnit jeho očekávání ohledně služby či produktu, poskytnout mu kvalitní zákaznickou podporu a vhodný, bezchybný proces nákupu (např. doručení zboží v určený čas).

Co je opakem potěšení zákazníka?

Opakem spokojeného zákazníka je nespokojený zákazník. To se stává v případě, že nejsou uspokojeny klientovi potřeby a očekávání. Zákazník očekával víc, ale nakonec dostal méně. Může se tak stát kdykoliv v průběhu nákupního procesu.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo