Co se stane při převodu tiketu?
Tikety lze převádět mezi odděleními a/nebo agenty. Ve výchozím nastavení LiveAgentu spadají všechny tikety do obecného oddělení. Pokud vytvoříte více oddělení a přidáte další agenty, můžete si z rozbalovací nabídky vybrat, zda chcete vlastnictví tiketu převést.
Všechny převody tiketů jsou označeny časovým údajem, přičemž přesný čas a osoba odpovědná za převod jsou uvedeny v tiketovém vlákně.
Frequently Asked Questions
Co znamená převod tiketu?
Převodní tiket je tiket, který se převádí z jednoho oddělení do druhého nebo od jednoho agenta ke druhému.
Jak použít možnost převodu tiketu?
Chcete-li možnost převodu tiketu použít, musíte zvolit tiket, který chcete převést, a poté vybrat cílového agenta nebo oddělení.
Je funkce převodu tiketu v LiveAgentu dostupná?
Převádění tiketů je v LiveAgentu k dispozici. Ve výchozím nastavení patří všechny tikety do obecné sekce. Pokud máte více oddělení a agentů, musíte si z rozbalovací nabídky vybrat, kam chcete vlastnictví tiketů převést.
Expert note
Převeďte tikety mezi odděleními a agenty v LiveAgentu a snadno spravujte vlastnictví tiketů.

Text se zaměřuje na různé nástroje pro komunikaci s zákazníky, včetně e-mailů zákaznického servisu a šablon pro výpovědní a rozchodové e-maily. Autor také zdůrazňuje důležitost profesionality a respektu vůči současnému zaměstnavateli při psaní výpovědí. LiveAgent je software pro řešení zákaznické podpory, nabízející šablonové e-maily, telefonní systémy VoIP a systém správy stížností.
Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.