Co se stane při převodu tiketu?
Tikety lze převádět mezi odděleními a/nebo agenty. Ve výchozím nastavení LiveAgentu spadají všechny tikety do obecného oddělení. Pokud vytvoříte více oddělení a přidáte další agenty, můžete si z rozbalovací nabídky vybrat, zda chcete vlastnictví tiketu převést.
Všechny převody tiketů jsou označeny časovým údajem, přičemž přesný čas a osoba odpovědná za převod jsou uvedeny v tiketovém vlákně.
Frequently asked questions
Co znamená převod tiketu?
Převodní tiket je tiket, který se převádí z jednoho oddělení do druhého nebo od jednoho agenta ke druhému.
Jak použít možnost převodu tiketu?
Chcete-li možnost převodu tiketu použít, musíte zvolit tiket, který chcete převést, a poté vybrat cílového agenta nebo oddělení.
Je funkce převodu tiketu v LiveAgentu dostupná?
Převádění tiketů je v LiveAgentu k dispozici. Ve výchozím nastavení patří všechny tikety do obecné sekce. Pokud máte více oddělení a agentů, musíte si z rozbalovací nabídky vybrat, kam chcete vlastnictví tiketů převést.