Převod tiketu

Co se stane při převodu tiketu?

Tikety lze převádět mezi odděleními a/nebo agenty. Ve výchozím nastavení LiveAgentu spadají všechny tikety do obecného oddělení. Pokud vytvoříte více oddělení a přidáte další agenty, můžete si z rozbalovací nabídky vybrat, zda chcete vlastnictví tiketu převést.

Všechny převody tiketů jsou označeny časovým údajem, přičemž přesný čas a osoba odpovědná za převod jsou uvedeny v tiketovém vlákně.

Převod Tiketu nepřiřazovat LiveAgent

Frequently asked questions

Co znamená převod tiketu?

Převodní tiket je tiket, který se převádí z jednoho oddělení do druhého nebo od jednoho agenta ke druhému.

 

Jak použít možnost převodu tiketu?

Chcete-li možnost převodu tiketu použít, musíte zvolit tiket, který chcete převést, a poté vybrat cílového agenta nebo oddělení.

 

Je funkce převodu tiketu v LiveAgentu dostupná?

Převádění tiketů je v LiveAgentu k dispozici. Ve výchozím nastavení patří všechny tikety do obecné sekce. Pokud máte více oddělení a agentů, musíte si z rozbalovací nabídky vybrat, kam chcete vlastnictví tiketů převést.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo