Co je to přezdívka agenta?
Co je to alias/přezdívka agenta? Přezdívka agenta je speciální typ funkce v helpdesk softwaru. Tato funkce umožňuje agentům komunikovat se všemi zákazníky pod neskutečným jménem – přezdívkou. Jejich skutečná jména zůstávají díky nastavení funkce Přezdívka agenta v utajení.
Úpravou profilu agenta je možné alias (přezdívku) nastavit. Při vyřizování hovorů, chatů nebo e-mailů zákazník vidí pouze falešné jméno. Ostatní agenti však vidí agentovo skutečné jméno.
Text se zabývá tématy zákaznické podpory, zdůrazňuje význam poskytování kvalitního servisu a naslouchání zákazníkům. Popisuje nástroje, jako jsou "šablona odpovědi agenta" a "přehled agenta", které pomáhají zvýšit efektivitu práce týmu zákaznického servisu. Také uvádí alternativy pro software zákaznické podpory a kontakt na prodejce.
Funkce integrace umožňuje prohlédnout informace o kontaktu před telefonováním pro lepší výsledky a silnější vztahy se zákazníky. Chatboti mohou zlepšit služby zákazníkům. Číselníky call centra a náhled vytáčení také přináší výhody pro zvyšení efektivity a výkonu agentů. LiveAgent nabízí funkce integrace, podporu zákazníkům a další.
LiveAgent is a helpful tool for customer support teams that offers customizable response templates and private notes for agents. It also provides software for call centers, complaint management, and a helpdesk software for startups. The company offers a range of resources for customers, including a blog, dictionary, academy, templates, webinars, and tests. Customers can try the software for free for 14 days and sign up for a newsletter. LiveAgent facilitates communication between customers and support staff and offers unlimited support and training.