Kdo je příjemce?
Při přiřazování tiketu zástupci zákazníka se tento zástupce zákazníka nazývá také příjemce. Tento zástupce je tedy k tiketu přiřazen a je za něj zodpovědný. Assignees se používají k odkazování na přiřazeného zástupce zákazníka v automatizacích, sestavách a dalších. Filtrováním konverzací podle příjemce lze také snadněji vyhledávat informace. Zobrazí se tikety přiřazené pouze tomuto zástupci.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.