Co je priorita tiketů?
Každému tiketu je přiřazena priorita na základě jeho úrovně SLA. Pokud jste nenastavili úrovně SLA, LiveAgent přiřazuje prioritu automaticky podle zásady “kdo dřív přijde, ten dřív mele”. Priority se používají při generování zobrazení a sestav a také jako podmínky a akce v automatizacích a spouštěčích a jako akce v pravidlech.
Frequently Asked Questions
Co je priorita tiketů?
Priorita tiketu udává pořadí, v jakém máme tikety zpracovávat. Měl by být daný tiket zpracován co nejdříve, nebo může počkat. Nejčastěji jsou to Urgentní, Vysoká, Střední nebo Nízká v závislosti na obsahu, povaze požadavku nebo libovolné vlastnosti v závislosti na společnosti.
K čemu se priorita tiketů poiužívá?
Určení pořadí prací. Používá se k vytváření pohledů a sestav, ale také jako podmínky a akce v automatizacích a spouštěčích a jako akce v pravidlech.
Jaké výhody má používání priority tiketů?
Rozhodně to usnadňuje práci a zpřehledňuje tikety a pořadí vyřizování je jasné.
Expert’s note
Priorita tiketu určuje pořadí zpracování a zjednodušuje práci týmů zákaznické podpory. V LiveAgentu lze nastavit tlačítko K vyřešení podle preferencí.
LiveAgent je účinným nástrojem pro zákaznickou podporu, který pomáhá firmám zlepšovat komunikaci se zákazníky, třídit tikety a zvyšovat prodeje. Nabízí užitečné funkce a je k dispozici jako nákladově efektivní volba pro rychle rostoucí online podnikání. LiveAgent také nabízí řadu dalších funkcí, jako je portál zákaznické podpory, migrace dat, systém správy stížností a helpdesk software pro startupy. Sales kontakty jsou k dispozici na webových stránkách.
Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům
Jasná komunikace se zákazníky je klíčová v oblasti zákaznického servisu. Dovednosti psaní jsou stejně důležité jako komunikační dovednosti a je třeba věnovat pozornost správnému pravopisu a gramatice. Školení a nástroje, jako kontrola pravopisu a gramatiky, mohou zlepšit vaše schopnosti v obou oblastech.
Zákaznický servis kontrolní seznam kvality volání
Přizpůsobte své komunikaci každému zákazníkovi, poskytujte všechny informace a po hovoru pošlete osobní následnou zprávu. Uzavřete tiket a požádejte o zpětnou vazbu.