Co je priorita tiketů?
Každému tiketu je přiřazena priorita na základě jeho úrovně SLA. Pokud jste nenastavili úrovně SLA, LiveAgent přiřazuje prioritu automaticky podle zásady “kdo dřív přijde, ten dřív mele”. Priority se používají při generování zobrazení a sestav a také jako podmínky a akce v automatizacích a spouštěčích a jako akce v pravidlech.
Frequently Asked Questions
Co je priorita tiketů?
Priorita tiketu udává pořadí, v jakém máme tikety zpracovávat. Měl by být daný tiket zpracován co nejdříve, nebo může počkat. Nejčastěji jsou to Urgentní, Vysoká, Střední nebo Nízká v závislosti na obsahu, povaze požadavku nebo libovolné vlastnosti v závislosti na společnosti.
K čemu se priorita tiketů poiužívá?
Určení pořadí prací. Používá se k vytváření pohledů a sestav, ale také jako podmínky a akce v automatizacích a spouštěčích a jako akce v pravidlech.
Jaké výhody má používání priority tiketů?
Rozhodně to usnadňuje práci a zpřehledňuje tikety a pořadí vyřizování je jasné.
Expert note
Priorita tiketu určuje pořadí zpracování a zjednodušuje práci týmů zákaznické podpory. V LiveAgentu lze nastavit tlačítko K vyřešení podle preferencí.

Jak používat umělou inteligenci k překladu textu v 5 snadných krocích pomocí aplikace ChatGPT
Videos - Jak Pouzivat Ai K Prekladu Textu V 5 Snadnych Krocich
5 snadných kroků k vybudování nového byznysu s umělou inteligencí
Videos - 5 Snadnych Kroku K Vybudovani Byznysu S Ai