Co je funkce přiřazení tiketu?
Jednotlivé tikety jsou vytvářeny bez jakéhokoli vlastnictví. Proto musí být přiděleni zástupci péče o zákazníky, který bude zpracovávat konkrétní lístek, kontaktovat zákazníka a provést jakékoli další akce potřebné k vyřešení problému. Nabyvatelé jsou zodpovědní za manipulaci nebo eskalaci tiketu.
Tikety představují různé interakce se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, které jsou přihlášeny do vašeho nástroje pro prodej vstupenek. Když zákazník kontaktuje vaši firmu, vytvoří se tiket, který vaši zástupci zákaznických služeb vyřeší. Pomocí některých účinných nástrojů mohou agenti snadno sledovat stav a historii každého ze svých přidělených tiketů, což zajišťuje včasné řešení a konzistentní kvalitu podpory.
Typy tiketů, které nejčastěji obdržíte, zahrnují:
- Příchozí e-maily
- Live chat tikety
- Zprávy nebo zmínky na sociálních sítích
- Hovory zákazníků
- Formuláře žádostí
- Zpětná vazba od zákazníků na různých fórech
Jak zefektivnit proces správy tiketů?
Jakmile tikety přijdou, uloží se do univerzální schránky bez ohledu na kanál, ze kterého pocházejí. Vaši agenti tak nemusí kontrolovat každý komunikační kanál zvlášť a mohou poskytnout bezproblémovou omnichannelovou zákaznickou zkušenost. Nejen, že to celý proces zjednodušuje a lépe ovládá, ale také zvyšuje efektivitu vašeho kontaktního centra.
V softwaru Help Desk LiveAgent existují různé způsoby, jak přiřadit tikety agentům. Lze to provést ručně s každým přicházejícím tiketem nebo pomocí funkce automatického přiřazení (v LiveAgent pomocí automatické distribuce tiketů). Tikety můžete směrovat k agentům na základě pracovního vytížení agenta, dovedností agenta, typu tiketů, stavu dostupnosti agenta a dalších.

Poté, co se agent stane zmocněncem tiketu, je odpovědný za manipulaci s ním a zajištění toho, aby byl vyřešen rychle, efektivně a k maximální spokojenosti zákazníka.
Expert note
Přiřazení tiketu je klíčové pro rychlé a efektivní řešení zákaznických požadavků. Zlepšuje následné kroky a udržuje loajalitu zákazníků.

Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.