Přiřazení tiketu

Co je funkce přiřazení tiketu?

Tiket ztvárňuje komunikaci mezi agentem a zákazníkem. Tikety jsou vytvářeny bez jakéhokoli vlastnictví. Tikety je nutné přiřadit určitému zástupci podpory či oddělení a ručně změnit vlastnictví. Zjistěte, kdo je zodpovědný za řešení problémů a dotazů, a předejděte tak případným problémům.

Ve službě LiveAgent můžete nastavit automatické přiřazení tiketů daným zástupcům podpory. V konfiguracích si můžete nastavit vlastní kritéria, pravidla a podmínky a spouštět je automaticky.

Co je funkce přiřazení tiketu?
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co znamená přiřazení tiketu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiket je hlavním nástrojem pro komunikaci mezi agentem a klienty. Přiřazení tiketu znamená, že tiket musí být přiřazen příslušnému agentovi nebo oddělení, aby bylo možné s ním jednat.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak můžete přiřadit tiket pomocí LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ve službě LiveAgent můžete tikety přiřadit příslušnému agentovi. Může se tak stát i automaticky poté, co agent klientovi odpoví. Vlastníka daného oznámení lze také změnit.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Je přiřazení tiketů automatické?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent nabízí možnost přiřazení tiketů automaticky. To se stane automaticky pokud agent odpoví klientovi na jeho dotaz. Můžete si také upravit vlastní kritéria, pravidla a podmínky v konfiguracích.” } }] }

FAQ

Co znamená přiřazení tiketu?

Tiket je hlavním nástrojem pro komunikaci mezi agentem a klienty. Přiřazení tiketu znamená, že tiket musí být přiřazen příslušnému agentovi nebo oddělení, aby bylo možné s ním jednat.

Jak můžete přiřadit tiket pomocí LiveAgent?

Ve službě LiveAgent můžete tikety přiřadit příslušnému agentovi. Může se tak stát i automaticky poté, co agent klientovi odpoví. Vlastníka daného oznámení lze také změnit.

Je přiřazení tiketů automatické?

LiveAgent nabízí možnost přiřazení tiketů automaticky. To se stane automaticky pokud agent odpoví klientovi na jeho dotaz. Můžete si také upravit vlastní kritéria, pravidla a podmínky v konfiguracích.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo