Co jsou soukromé poznámky?

Soukromé poznámky, které se v aplikaci LiveAgent nazývají také interní tikety, jsou skvělým způsobem, jak si vyměňovat informace, aniž by je viděla jakákoli třetí strana. Soukromou poznámku můžete vytvořit za účelem odeslání zprávy konkrétnímu publiku. Soukromé poznámky umožňují předat důležité informace členům týmu, zatímco agenti a zákazníci o nich zůstanou zcela bez povšimnutí.
Frequently Asked Questions
Co znamenají soukromé poznámky?
Soukromé poznámky jsou poznámky, které může agent zanechat u konkrétního tipu. Kontaktující zákazník tyto poznámky nevidí. Jsou k dispozici ke kontrole pouze agentům, kteří mají přístup ke konkrétnímu tiketu.
Jak můžete využít soukromé poznámky k poskytování lepší zákaznické podpory?
Soukromé poznámky vám umožní zapsat si nejdůležitější otázky týkající se problému. Přidání takových poznámek také usnadňuje převzetí konkrétního řešeného případu jiným agentem. Kromě toho tam můžete přidat informace, které agent nebude moci najít jinde.
Můžete v aplikaci LiveAgent používat funkci soukromých poznámek?
V LiveAgent máte možnost používat soukromé poznámky. Díky tomu je práce agentů jednodušší a umožňuje jim provádět činnosti na lepší úrovni.
Helpdesk software & live chat LiveAgent
LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.