Co je problémový tiket?
Problémový tiket doslova znamená žádost o pomoc, kterou sleduje systém řízení služeb počítačové podpory. Rovněž mu lze říkat systém řízení požadavků, systém problémových tiketů nebo tiketovou podporou..
It is a computer system that manages and registers lists of requests for assistance or problems, organized according to the needs of the service provider. Trouble ticket system is often linked to a database that contains customer information, products and solution to common problems.
Po přijetí nového požadavku se vytvoří nebo otevřou tikety, přičemž cílem je jejich uzavření nebo oprava a poskytnutí řešení nahlášeného problému.
Frequently Asked Questions
Co je problémový tiket?
Problémový tiket je žádost zákazníka o pomoc. Je sledován systémem podpory. Zákazník může žádost odeslat jakýmkoli dostupným způsobem (e-mailem, přes sociální sítě, formulářem nebo live chatem).
Jaké jsou druhy problémových tiketů?
Problémové tikety se mohou týkat dotazů na produkty nebo služby před nákupem, podání stížnosti po nákupu, nahlášení závady na produktu nebo službě, kterou zákazník používá.
Lze LiveAgent považovat za systém pro problémové tikety?
LiveAgent lze považovat za systém hlášení chyb. Umožňuje agentům spravovat požadavky, podporovat klienty v případě problémů a automatizovat jejich práci.
The Split Ticket function in IT ticketing software allows for faster and more efficient problem resolution by splitting tickets into two when multiple requests are made. This is illustrated with a customer example where two different departments are needed to solve the separate issues. The duplicate ticket can then be assigned to the appropriate department for resolution. LiveAgent offers a free 14-day trial for interested users.
Funkce integrace umožňuje prohlédnout informace o kontaktu před telefonováním pro lepší výsledky a silnější vztahy se zákazníky. Chatboti mohou zlepšit služby zákazníkům. Číselníky call centra a náhled vytáčení také přináší výhody pro zvyšení efektivity a výkonu agentů. LiveAgent nabízí funkce integrace, podporu zákazníkům a další.
Služba LiveAgent umožňuje efektivní správu dotazů zákazníků a komunikaci s nimi skrze otevřený systém ticketingu. Funkce jako propojení vláken, sledování a ukládání ticketů zefektivňují práci agentů a usnadňují obsluhu zákazníků. LiveAgent také nabízí různé stavy tiketů a přehledné reporty pro sledování časového řešení.