Co je problémový tiket?
Problémový tiket doslova znamená žádost o pomoc, kterou sleduje systém řízení služeb počítačové podpory. Rovněž mu lze říkat systém řízení požadavků, systém problémových tiketů nebo tiketovou podporou..
It is a computer system that manages and registers lists of requests for assistance or problems, organized according to the needs of the service provider. Trouble ticket system is often linked to a database that contains customer information, products and solution to common problems.
Po přijetí nového požadavku se vytvoří nebo otevřou tikety, přičemž cílem je jejich uzavření nebo oprava a poskytnutí řešení nahlášeného problému.
Frequently Asked Questions
Co je problémový tiket?
Problémový tiket je žádost zákazníka o pomoc. Je sledován systémem podpory. Zákazník může žádost odeslat jakýmkoli dostupným způsobem (e-mailem, přes sociální sítě, formulářem nebo live chatem).
Jaké jsou druhy problémových tiketů?
Problémové tikety se mohou týkat dotazů na produkty nebo služby před nákupem, podání stížnosti po nákupu, nahlášení závady na produktu nebo službě, kterou zákazník používá.
Lze LiveAgent považovat za systém pro problémové tikety?
LiveAgent lze považovat za systém hlášení chyb. Umožňuje agentům spravovat požadavky, podporovat klienty v případě problémů a automatizovat jejich práci.
Expert note
Problémový tiket je žádost zákazníka o pomoc, monitorovaná systémem podpory. Lze ho odeslat několika způsoby, jako e-mail, přes sociální sítě, formulář nebo live chat.

How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.