Co jsou to recenze zákaznické služby?
Pokud zákazník provede nákup nebo potřebuje pomoc s již zakoupeným produktem, může se obrátit na zákaznický servis. Zákaznický servis je tu pro zákazníky, aby jim pomohl. O tom, zda bude recenze dobrá, či špatná, rozhoduje zákazník. Pokud se rozhodne zanechat recenzi zákaznické služby, může to pomoci dalším potenciálním kupujícím, aby si výrobek od dané společnosti koupili.
Frequently Asked Questions
Co jsou recenze zákaznické služby?
Recenze zákaznického servisu je názor zákazníka na zákaznickou službu. Obsahuje pozitivní i negativní zkušenosti s celkovým zákaznickým servisem (kontakt s agentem, průběh nákupu, zaslání produktů). Recenze jsou velmi užitečné při rozvoji zákaznického servisu, ale také při rozvoji dalších aktivit značky.
Jsou recenze zákaznické služby pro firmu důležité?
Recenze zákaznického servisu jsou pro firmu nesmírně důležité. Ovlivňují totiž následná kupní rozhodnutí stávajících i potenciálních zákazníků. Kromě toho získáte informace o tom, jak si vaše zákaznická služba vede - zda zákazníkům vyhovuje, nebo ne, či jaké jsou její silné a slabé stránky. Online recenze dodávají firmě důvěryhodnost. Díky tomu je viditelná ve vyhledávačích.
Jak požádat klienta o recenzi zákaznické služby?
Existuje mnoho způsobů, jak požádat zákazníky o recenzi zákaznické služby. Můžeme je o to požádat po vyřešení jejich problémů (v jakémkoli komunikačním kanálu - e-mailem, na sociálních sítích nebo telefonicky). Další možností je zaslat žádost o zpětnou vazbu prostřednictvím SMS, e-mailu, příspěvku na fanouškovské stránce nebo soukromé zprávy. Požádat je lze i telefonicky. Nezapomeňte uvést, proč je to pro vaši společnost důležité a že si názoru svých zákazníků opravdu ceníte.
Expert’s note
Recenze zákaznické služby jsou pro firmu důležité a ovlivňují následná kupní rozhodnutí zákazníků. Získáváte informace o výkonu zákaznické služby a dodáváte si důvěryhodnost.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.