Co to je odpověď?
Odpovídání na e-maily je důležitou součástí podnikání. Odpovědi slouží k tomu, abyste se ozvali lidem, kteří vás kontaktovali. Zůstaňte v kontaktu se svými zákazníky a snažte se, aby doba odpovědi byla co nejkratší.
Frequently Asked Questions
Co to je odpověď?
Odpověď je zpráva, která je odeslána osobám, které společnost kontaktovaly. Je důležité, aby odpovědi byly pro příjemce podpůrné a aby doba odpovědi byla co nejkratší.
Jaké jsou nejčastější typy odpovědí?
Nejčastější typy reakcí jsou: řešení problému, žádost o upřesnění, odpověď, že zákazník není spokojen s produktem nebo službou, sdělení, že potřebujete více času na vyřešení problému, a zákazníci nejsou spokojeni se službami pro zákazníky. Odpovědi mohou být vztahovačné nebo informativní.
Jakými kanály můžete v aplikaci LiveAgent odesílat odpovědi?
V aplikaci LiveAgent můžete odesílat odpovědi prostřednictvím kanálů, jako je e-mail, live chat nebo sociální média. Vše záleží na tom, jaké komunikační kanály vaše společnost používá.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.