Odpovídání

Co to je odpověď?

Odpovídání na e-maily je důležitou součástí podnikání. Odpovědi slouží k tomu, abyste se ozvali lidem, kteří vás kontaktovali. Zůstaňte v kontaktu se svými zákazníky a snažte se, aby doba odpovědi byla co nejkratší.

Frequently asked questions

Co to je odpověď?

Odpověď je zpráva, která je odeslána osobám, které společnost kontaktovaly. Je důležité, aby odpovědi byly pro příjemce podpůrné a aby doba odpovědi byla co nejkratší.

 

Jaké jsou nejčastější typy odpovědí?

Nejčastější typy reakcí jsou: řešení problému, žádost o upřesnění, odpověď, že zákazník není spokojen s produktem nebo službou, sdělení, že potřebujete více času na vyřešení problému, a zákazníci nejsou spokojeni se službami pro zákazníky. Odpovědi mohou být vztahovačné nebo informativní.

 

Jakými kanály můžete v aplikaci LiveAgent odesílat odpovědi?

V aplikaci LiveAgent můžete odesílat odpovědi prostřednictvím kanálů, jako je e-mail, live chat nebo sociální média. Vše záleží na tom, jaké komunikační kanály vaše společnost používá.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo