Co je to doba vyřešení?
Doba vyřešení je doba, za kterou je tiket vyřešen. Začíná ve chvíli, kdy tiket přijde na helpdesk, a končí ve chvíli, kdy váš agent nebo zákazník stiskne tlačítko Vyřešit. Někdy se tikety vyřeší automaticky pomocí pravidla běžícího na pozadí.
Nejtypičtější situace, kdy se ticket vyřeší automaticky, je, když zákazník napíše dotaz, agent zákaznické podpory na ticket odpoví a zákazník už neodpoví. Obvykle se po několika dnech nečinnosti spustí pravidlo, které v tomto scénáři tiket vyřeší.
Frequently Asked Questions
Co je to doba vyřešení?
Doba vyřešení je doba od požadavku zákazníka do úplného vyřešení případu, kdy agent stiskne tlačítko Vyřešit (někdy může být vyřešeno automaticky pomocí pravidla běžícího na pozadí).
Jak můžete vypočítat dobu vyřešení?
Chcete-li vypočítat čas řešení, vydělte celkový čas všech volání počtem zpracovaných požadavků.
Jak zlepšit dobu vyřešení?
Abyste zlepšili dobu řešení, zajistěte především kvalitní zákaznický servis. Oba agenti by měli být na svou práci řádně připraveni a měli by mít k dispozici správné nástroje, které jim budou při práci pomáhat. Díky softwaru LiveAgent lze práci automatizovat, agent může spravovat všechny komunikační kanály z jednoho místa a má přístup k reportům.
Expert note
Doba vyřešení je doba od požadavku zákazníka do úplného vyřešení případu, kdy agent stiskne tlačítko Vyřešit. Zlepšení kvality zákaznického servisu může snížit dobu řešení.

Text se zaměřuje na různé nástroje pro komunikaci s zákazníky, včetně e-mailů zákaznického servisu a šablon pro výpovědní a rozchodové e-maily. Autor také zdůrazňuje důležitost profesionality a respektu vůči současnému zaměstnavateli při psaní výpovědí. LiveAgent je software pro řešení zákaznické podpory, nabízející šablonové e-maily, telefonní systémy VoIP a systém správy stížností.