Co je to rozhraní agenta?
Rozhraní agenta poskytuje agentům plnou kontrolu nad všemi činnostmi souvisejícími s prací agenta v rámci helpdesk softwaru. Rozhraní má různé sekce, například panel s údaji a panel s podrobnostmi o tiketech, které agentům umožňují provádět řadu činností.
Co můžete v rozhraní agenta dělat?
Agent může provádět spoustu akcí, například:
- Převádět odpovědnost za tikety
- Přidat poznámky
- Upravit údaje zákazníka
- Přihlásit a odebrat zákazníka z odběru e-mailových seznamů
- Poskytovat refundace
- Vést interní i externí live chaty, videohovory a telefonní hovory
- Vytvářet komplexní přehledy
- Vytvářet báze znalostí a zákaznické portály
Chcete-li získat úplný přehled o tom, co můžete dělat v rozhraní agenta, klikněte na tento odkaz.
Jaké typy reportů můžete vytvářet v rozhraní agenta?
Reportovací panel v rozhraní agenta poskytuje přehled o výkonnosti jednotlivců a týmů (oddělení), pokud jde o řešení tiketů, průměrnou dobu odezvy, přenosy tiketů, řešení prvního kontaktu a další.
FAQ
Co je to rozhraní agenta?
Uživatelské rozhraní agenta dává agentům možnost ovládat a jednat v rámci své práce v helpdesk softwaru. Rozhraní zahrnuje mimo jiné ovládací panel, panel tiketů, díky němuž může agent přenášet odpovědnost za tikety, upravovat informace o zákaznících, koordinovat seznam adresátů, vést telefonní hovory a chaty, vytvářet rozsáhlé přehledy a vytvářet báze znalostí.
Jaké funkce má ovládací panel LiveAgent?
V ovládacím panelu LiveAgent najdete vše, co potřebujete pro svou aktuální práci. Najdete zde sledování práce agentů v reálném čase. Najdete zde počet otevřených tiketů, které mu byly přiděleny, ale může vidět i tikety svých kolegů.