Rozhraní agenta

Co je to rozhraní agenta?

Rozhraní agenta poskytuje agentům plnou kontrolu nad všemi činnostmi souvisejícími s prací agenta v rámci helpdesk softwaru. Rozhraní má různé sekce, například panel s údaji a panel s podrobnostmi o tiketech, které agentům umožňují provádět řadu činností.

Co můžete v rozhraní agenta dělat?

Agent může provádět spoustu akcí, například:

  • Převádět odpovědnost za tikety
  • Přidat poznámky
  • Upravit údaje zákazníka
  • Přihlásit a odebrat zákazníka z odběru e-mailových seznamů
  • Poskytovat refundace
  • Vést interní i externí live chaty, videohovory a telefonní hovory
  • Vytvářet komplexní přehledy
  • Vytvářet báze znalostí a zákaznické portály

Chcete-li získat úplný přehled o tom, co můžete dělat v rozhraní agenta, klikněte na tento odkaz.

Jaké typy reportů můžete vytvářet v rozhraní agenta?

Reportovací panel v rozhraní agenta poskytuje přehled o výkonnosti jednotlivců a týmů (oddělení), pokud jde o řešení tiketů, průměrnou dobu odezvy, přenosy tiketů, řešení prvního kontaktu a další.

Rozhraní agenta
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Co je to rozhraní agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uživatelské rozhraní agenta dává agentům možnost ovládat a jednat v rámci své práce v helpdesk softwaru. Rozhraní zahrnuje mimo jiné ovládací panel, panel tiketů, díky němuž může agent přenášet odpovědnost za tikety, upravovat informace o zákaznících, koordinovat seznam adresátů, vést telefonní hovory a chaty, vytvářet rozsáhlé přehledy a vytvářet báze znalostí.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaké funkce má ovládací panel LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “V ovládacím panelu LiveAgent najdete vše, co potřebujete pro svou aktuální práci. Najdete zde sledování práce agentů v reálném čase. Najdete zde počet otevřených tiketů, které mu byly přiděleny, ale může vidět i tikety svých kolegů.” } } ] }

FAQ

Co je to rozhraní agenta?

Uživatelské rozhraní agenta dává agentům možnost ovládat a jednat v rámci své práce v helpdesk softwaru. Rozhraní zahrnuje mimo jiné ovládací panel, panel tiketů, díky němuž může agent přenášet odpovědnost za tikety, upravovat informace o zákaznících, koordinovat seznam adresátů, vést telefonní hovory a chaty, vytvářet rozsáhlé přehledy a vytvářet báze znalostí.

Jaké funkce má ovládací panel LiveAgent?

V ovládacím panelu LiveAgent najdete vše, co potřebujete pro svou aktuální práci. Najdete zde sledování práce agentů v reálném čase. Najdete zde počet otevřených tiketů, které mu byly přiděleny, ale může vidět i tikety svých kolegů.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo