Co je to rozsah tiketu agenta?
V menších společnostech má obvykle každý zástupce možnost vidět všechny informace. Ve velkých společnostech je naopak mnoho tajných informací. Nástroj Rozsah tiketu agenta pomáhá definovat, jaké tikety a informace mohou agenti vidět. Každému agentovi je přiřazen rozsah tiketu s různými přístupy. Někteří agenti mohou vidět vše, někteří pouze informace, které jim byly přiděleny. Administrátoři mohou definovat, do kterých oddělení bude mít určití agenti přístup.
Expert note
Rozsah tiketu agenta určuje, které informace a tikety mohou vidět agenti. Je užitečný pro velké firmy s důvěrnými informacemi. Používá se pro definování přístupů agentů.

Jak přidat Agenty ve službě LiveAgent
Funkce umožňuje přidávat a odebírat agenty, definovat typy služeb a personalizovat zákaznickou podporu. Je také snadné vytvářet oddělení a interagovat se správnou osobou.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.