Rozsah tiketu agenta

Co je to rozsah tiketu agenta?

V menších společnostech má obvykle každý zástupce možnost vidět všechny informace. Ve velkých společnostech je naopak mnoho tajných informací. Nástroj Rozsah tiketu agenta pomáhá definovat, jaké tikety a informace mohou agenti vidět. Každému agentovi je přiřazen rozsah tiketu s různými přístupy. Někteří agenti mohou vidět vše, někteří pouze informace, které jim byly přiděleny. Administrátoři mohou definovat, do kterých oddělení bude mít určití agenti přístup.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co je to rozsah tiketu agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rozsah tiketu určuje, který tiket může agent vidět. Pokud se jedná o malý podnik, vidí agent obvykle všechny informace. Opačně je tomu ve velkých firmách, kde jsou některé informace spíše důvěrné. Pomocí nástroje Rozsah tiketu agenta můžete definovat, jaké informace a tikety mohou agenti vidět. Agenti mají různé rozsahy požadavků s různými přístupy a díky této funkci můžete mít přehled o tom, jaký je tento rozsah. Admin rozhoduje o tom, do kterých oddělení má daný agent přístup.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak zkontrolovat rozsah tiketu agenta ve službě LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rozsah tiketů agenta může správce nebo vlastník zkontrolovat (i když nepatří do daného oddělení) tak, že přejde do “Konfigurací” a poté klikne na “Oddělení”.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak nastavit rozsah agenta pro tikety v LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Chcete-li nastavit rozsah tiketů agenta, přejděte na kartu “Konfigurace” a poté klikněte na “Oddělení” nebo přímo v okně “Upravit agenta” po kliknutí na položku Tiket, Chaty, Spojení. Uživatelé s oprávněním “agenti” mohou zobrazovat a odpovídat na požadavky pouze z oddělení, do kterého byli přidáni. Správci mohou vidět celá oddělení, i když do nich nepatří. Podobně je tomu u vlastníků s tím rozdílem, že i oni mají možnost přímo zahájit chat nebo hovor v oddělení, do kterého nepatří. ” } }] }

FAQ

Co je to rozsah tiketu agenta?

Rozsah tiketu určuje, který tiket může agent vidět. Pokud se jedná o malý podnik, vidí agent obvykle všechny informace. Opačně je tomu ve velkých firmách, kde jsou některé informace spíše důvěrné. Pomocí nástroje Rozsah tiketu agenta můžete definovat, jaké informace a tikety mohou agenti vidět. Agenti mají různé rozsahy požadavků s různými přístupy a díky této funkci můžete mít přehled o tom, jaký je tento rozsah. Admin rozhoduje o tom, do kterých oddělení má daný agent přístup.

Jak zkontrolovat rozsah tiketu agenta ve službě LiveAgent?

Rozsah tiketů agenta může správce nebo vlastník zkontrolovat (i když nepatří do daného oddělení) tak, že přejde do “Konfigurací” a poté klikne na “Oddělení”.

Jak nastavit rozsah agenta pro tikety v LiveAgent?

Chcete-li nastavit rozsah tiketů agenta, přejděte na kartu “Konfigurace” a poté klikněte na “Oddělení” nebo přímo v okně “Upravit agenta” po kliknutí na položku Tiket, Chaty, Spojení. Uživatelé s oprávněním “agenti” mohou zobrazovat a odpovídat na požadavky pouze z oddělení, do kterého byli přidáni. Správci mohou vidět celá oddělení, i když do nich nepatří. Podobně je tomu u vlastníků s tím rozdílem, že i oni mají možnost přímo zahájit chat nebo hovor v oddělení, do kterého nepatří.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo