Co je samoobsluha?
Každý má své vlastní způsoby řešení problémů, kterým čelí. Někteří se řídí normou, jiní se řídí jinými a samozřejmě jsou i tací, kteří se řídí tím, co je pro ně snadné. Samoobsluha je situace, kdy se snažíte najít řešení problémů sami, místo abyste kontaktovali zákaznický servis.
Je to velmi bezproblémový způsob řešení problémů. Nevyžaduje, abyste čekali delší dobu na telefonu, ani abyste posílali e-maily a čekali na odpověď.
Frequently Asked Questions
Jak definovat samoobsluhu?
Samoobsluha je situace, kdy se snažíte najít řešení problémů sami, aniž byste museli kontaktovat zákaznický servis. Zákazník tak může učinit přečtením často kladených otázek, nahlédnutím do znalostní databáze nebo použitím dostupných článků a návodů.
Jaké jsou výhody zákaznické samoobsluhy?
Zákazník nemusí čekat na reakci zákaznického servisu, což šetří čas. Díky tomu zákazník lépe pozná výrobek a značku a může také zvýšit úroveň vlastní spokojenosti. Pokud bude využívat kvalitní obsah nabízený společností, jistě se zvýší i hodnota organizace v jeho očích.
Nabízí LiveAgent samoobsluhu?
LiveAgent nabízí samoobsluhu. Můžete si vytvořit znalostní databázi, která bude obsahovat všechny otázky, které zákazníci potřebují, díky čemuž efektivně vyřeší svůj problém.
Expert’s note
Samoobsluha je účinným způsobem řešení problémů bez nutnosti kontaktovat zákaznický servis.
Zvyšujte spokojenost zákazníků a úspěšnost webových stránek s dobrými komunikačními dovednostmi. LiveAgent je software zákaznické podpory, který umožňuje bezpečně spravovat dotazy zákazníků z různých kanálů v jednom rozhraní. S funkcemi jako je blokování IP adres, dvoufázové ověření a HTTPS šifrování, poskytuje LiveAgent vysoký stupeň zabezpečení helpdesku.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.