Samoobsluha

Co je samoobsluha?

Každý má své vlastní způsoby řešení problémů, kterým čelí. Někteří se řídí normou, jiní se řídí jinými a samozřejmě jsou i tací, kteří se řídí tím, co je pro ně snadné. Samoobsluha je situace, kdy se snažíte najít řešení problémů sami, místo abyste kontaktovali zákaznický servis.

Je to velmi bezproblémový způsob řešení problémů. Nevyžaduje, abyste čekali delší dobu na telefonu, ani abyste posílali e-maily a čekali na odpověď.

Frequently asked questions

Jak definovat samoobsluhu?

Samoobsluha je situace, kdy se snažíte najít řešení problémů sami, aniž byste museli kontaktovat zákaznický servis. Zákazník tak může učinit přečtením často kladených otázek, nahlédnutím do znalostní databáze nebo použitím dostupných článků a návodů.

 

Jaké jsou výhody zákaznické samoobsluhy?

Zákazník nemusí čekat na reakci zákaznického servisu, což šetří čas. Díky tomu zákazník lépe pozná výrobek a značku a může také zvýšit úroveň vlastní spokojenosti. Pokud bude využívat kvalitní obsah nabízený společností, jistě se zvýší i hodnota organizace v jeho očích.

 

Nabízí LiveAgent samoobsluhu?

LiveAgent nabízí samoobsluhu. Můžete si vytvořit znalostní databázi, která bude obsahovat všechny otázky, které zákazníci potřebují, díky čemuž efektivně vyřeší svůj problém.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo