Co je samoobsluha?
Každý má své vlastní způsoby řešení problémů, kterým čelí. Někteří se řídí normou, jiní se řídí jinými a samozřejmě jsou i tací, kteří se řídí tím, co je pro ně snadné. Samoobsluha je situace, kdy se snažíte najít řešení problémů sami, místo abyste kontaktovali zákaznický servis.
Je to velmi bezproblémový způsob řešení problémů. Nevyžaduje, abyste čekali delší dobu na telefonu, ani abyste posílali e-maily a čekali na odpověď.
Frequently Asked Questions
Jak definovat samoobsluhu?
Samoobsluha je situace, kdy se snažíte najít řešení problémů sami, aniž byste museli kontaktovat zákaznický servis. Zákazník tak může učinit přečtením často kladených otázek, nahlédnutím do znalostní databáze nebo použitím dostupných článků a návodů.
Jaké jsou výhody zákaznické samoobsluhy?
Zákazník nemusí čekat na reakci zákaznického servisu, což šetří čas. Díky tomu zákazník lépe pozná výrobek a značku a může také zvýšit úroveň vlastní spokojenosti. Pokud bude využívat kvalitní obsah nabízený společností, jistě se zvýší i hodnota organizace v jeho očích.
Nabízí LiveAgent samoobsluhu?
LiveAgent nabízí samoobsluhu. Můžete si vytvořit znalostní databázi, která bude obsahovat všechny otázky, které zákazníci potřebují, díky čemuž efektivně vyřeší svůj problém.
Expert note
Samoobsluha je účinným způsobem řešení problémů bez nutnosti kontaktovat zákaznický servis.

Přecházíte ze softwaru TeamWork?
Je to nákladově efektivní řešení, které pomáhá s žádostmi o podporu přes různé kanály. LiveAgent je skvělým nástrojem, který zlepšuje zákaznickou péči, umožňuje rychlou reakci a statistické sledování potřeb klientů.
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.