Sdružené konverzace

Co jsou sdružené konverzace?

Sdružená konverzace je taková, při níž agent, se kterým hovoříte, vidí celou historii vašeho jednání se zákaznickou službou dané společnosti. Máte-li například problém s produktem, který jste od určité společnosti zakoupili, přičemž jste již kvůli danému problému několikrát volali, sdružená konverzace poskytne detaily o všech předchozích konverzacích, které jste vedli s jinými agenty.

To je dobré v tom smyslu, že agent má kompletní přehled o vašich předchozích zkušenostech a může podle toho reagovat na váš dotaz; také se vás nebude muset ptát na podrobnosti, neboť je má před sebou.

Frequently asked questions

Co jsou sdružené konverzace?

Sdružená konverzace je taková, při níž agent, se kterým mluvíte, vidí celou historii vašeho jednání s danou společností.

Jsou pro zaměstnance zákaznické podpory sdružené konverzace užitečné?

Sdružené konverzace jsou pro pracovníky zákaznického servisu užitečné, protože poskytují přehled o tom, s jakými problémy se na ně zákazník již dříve obrátil, případně zda se na ně obrátil přímo s tímto problémem, jehož řešení však nedošlo zdárnému konci.

Je v LiveAgentu možné používat sdružené konverzace?

LiveAgent umí používat sdružené konverzace. Díky tomu má agent přehled o předchozích zkušenostech zákazníka, který tak nemusí vysvětlovat detaily, neboť je již agent zná.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo