Servisní software

Co je servisní software?

Servisní software je platforma, která slouží k vytváření interakce mezi zákazníky a organizací – jejich zástupci zákaznického servisu. Spokojenost zákazníků závisí také na kvalitním servisním softwaru. Servisní software je skutečně užitečný při pomoci s řešením problému zákazníka, organizací a řízením podniku. Nabízí také různé funkce a vlastnosti, které přinášejí mnoho výhod a přínosů.

Frequently asked questions

Jaké je definice servisního softwaru?

Servisní software je software používaný k vytváření interakce mezi zákazníky a zákaznickým servisem. Spokojenost zákazníků závisí na kvalitním servisním softwaru. Pomáhá při řešení problémů a řízení společnosti.

 

Jaké funkce by měl servisní software poskytovat?

Servisní software by měl splňovat několik kritérií. Zaprvé musí být intuitivní a měl by zajistit pohodlné používání. Měl by také zajišťovat ochranu dat a bezpečnost aplikace. A konečně by měl zajistit automatizaci procesů.

 

Proč potřebujete servisní software?

Servisní software umožňuje poskytovat služby zákazníkům na vysoké úrovni. Má vliv na spokojenost uživatelů, ale také na spokojenost zaměstnanců.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo