Co je skvělá zákaznická služba?
Skvělá zákaznická služby je vynikající servis poskytovaný zákazníkům. Je to víc než jen řešení problémů a prodej výrobků a služeb. Jde o překonání očekávání a požadavků zákazníka a o maximum, které je pro něj firma schopna udělat. Klíčové je co nejrychlejší vyřešení každého problému nebo dotazu a poskytnutí profesionální a hodnotné odpovědi.
Existuje mnoho metod, jak zlepšit zákaznický servis, například školením zákaznického servisu.
Frequently Asked Questions
Co je skvělá zákaznická služba?
Skvělý zákaznický servis znamená provoz zákaznického servisu na nejvyšší úrovni. Tyto postupy by měly zahrnovat ocenění hodnoty času zákazníka, pozitivní a empatický přístup, poskytování kompetentních zdrojů a překonávání očekávání zákazníka.
Jaké jsou základy skvělé zákaznické služby?
Základem skvělého zákaznického servisu je samozřejmě znalost nabízených produktů a služeb. Agenti by se měli vyznačovat pozitivním přístupem, kreativními nápady při řešení problémů, rychlou reakcí na potřeby zákazníků a také individuálním způsobem komunikace pro každého zákazníka zvlášť. Rovněž by se nemělo zapomínat na naslouchání klientovi, protože to je velkým přínosem jak pro agenta, tak pro klienta.
Jak poskytovat skvělou zákaznickou službu?
Skvělého zákaznického servisu lze dosáhnout především díky správnému personálu. Pokud vaše společnost zaměstnává lidi s odpovídajícími kompetencemi a dbá na jejich rozvoj, máte první krok ke skvělému zákaznickému servisu za sebou. Dále je na programu zajištění profesionálního softwaru a technologií, které zlepší práci, budou se snadno používat a pomohou automatizovat provoz. Posledním, neméně důležitým bodem, je naslouchání zákazníkům. Zpětná vazba vám umožní průběžně kontrolovat, co funguje a co je třeba zlepšit.
Expert’s note
Skvělá zákaznická služba zahrnuje vynikající komunikaci, hodnotnou odpověď na každý dotaz a překonávání očekávání zákazníka. Kompetentní tým, znalost produktů a individuální přístup jsou základem úspěchu.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.