Co je skvělá zákaznická služba?
Skvělá zákaznická služby je vynikající servis poskytovaný zákazníkům. Je to víc než jen řešení problémů a prodej výrobků a služeb. Jde o překonání očekávání a požadavků zákazníka a o maximum, které je pro něj firma schopna udělat. Klíčové je co nejrychlejší vyřešení každého problému nebo dotazu a poskytnutí profesionální a hodnotné odpovědi.
Existuje mnoho metod, jak zlepšit zákaznický servis, například školením zákaznického servisu.
Frequently Asked Questions
Co je skvělá zákaznická služba?
Skvělý zákaznický servis znamená provoz zákaznického servisu na nejvyšší úrovni. Tyto postupy by měly zahrnovat ocenění hodnoty času zákazníka, pozitivní a empatický přístup, poskytování kompetentních zdrojů a překonávání očekávání zákazníka.
Jaké jsou základy skvělé zákaznické služby?
Základem skvělého zákaznického servisu je samozřejmě znalost nabízených produktů a služeb. Agenti by se měli vyznačovat pozitivním přístupem, kreativními nápady při řešení problémů, rychlou reakcí na potřeby zákazníků a také individuálním způsobem komunikace pro každého zákazníka zvlášť. Rovněž by se nemělo zapomínat na naslouchání klientovi, protože to je velkým přínosem jak pro agenta, tak pro klienta.
Jak poskytovat skvělou zákaznickou službu?
Skvělého zákaznického servisu lze dosáhnout především díky správnému personálu. Pokud vaše společnost zaměstnává lidi s odpovídajícími kompetencemi a dbá na jejich rozvoj, máte první krok ke skvělému zákaznickému servisu za sebou. Dále je na programu zajištění profesionálního softwaru a technologií, které zlepší práci, budou se snadno používat a pomohou automatizovat provoz. Posledním, neméně důležitým bodem, je naslouchání zákazníkům. Zpětná vazba vám umožní průběžně kontrolovat, co funguje a co je třeba zlepšit.
Expert note
Skvělá zákaznická služba zahrnuje vynikající komunikaci, hodnotnou odpověď na každý dotaz a překonávání očekávání zákazníka. Kompetentní tým, znalost produktů a individuální přístup jsou základem úspěchu.

Helpdesk software pro maloobchodní prodej
Tento text se týká nástroje pro zlepšení zákaznické podpory a propagace. Obsahuje informace o tom, jak vytvořit pozitivní zákaznickou zkušenost a zkrátit dobu odezvy pomocí automatizace tiketů. Dále nabízí řešení pro snížení objemu tiketů pomocí báze znalostí. Text nabízí také podrobný popis služby LiveAgent a přihlášení do její bezplatné zkušební verze.
Potřebujete zlepšit služby zákazníkům?
Automatizace call centra LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro call centra a zákaznický servis. Zákaznická služba je klíčová pro udržení ziskovosti se zákazníky. Dovednosti v oblasti služeb zákazníkům jsou nezbytné pro poskytování vynikajícího zákaznického zážitku.