Software na studené hovory

Co je software na studené hovory?

Software na studené hovory je platforma, která pomáhá s voláním zákazníkům, u kterých ještě neproběhla žádná interakce s obchodními zástupci. Softwaru pro studené hovory se rovněž říká dialer či platforma pro prodejní zapojení. Podle definice spadá software na studené hovory do kategorie automatizovaného systému, neboť umí automatizovat hovory, díky čemuž ušetří obchodním zástupcům spoustu času. 

Nejmodernější software na studené hovory zvládne bezchybnou integraci s řízením vztahů se zákazníky (CRM). Díky okamžitému přístupu k detailním informacím o zákaznících vám tento nástroj pomůže zvýšit efektivitu a zároveň usnadní práci vašim obchodním zástupcům. Softwary na studené hovory se s postupem času rozšiřovaly, až je dnes můžeme používat i k poskytování zákaznické podpory. 

Nejenže software na studené hovory zvládne automatizovat volání, ale rovněž nabízí celou řadu užitečných doplňkových výhod. Na požádání ho lze použít i k prohlížení statistik volání.

Jak software na studené hovory funguje?

Software na studené hovory je sice poměrně spletitý program, ale přesto není tak těžké pochopit, jak funguje. Předně je třeba vědět, že k tomu, aby agenti mohli provádět hovory, využívá technologie VoIP a telefonie. Agenti nemusí vypisovat detaily o potenciálních zákaznících ručně. 

LiveAgent VoIP call centrum

Software na studené hovory podporuje integraci s vaším CRM a umožňuje agentům využívat funkce volání přímo v CRM. To je bez debat užitečné pro odchozí hovory, ale rovněž to dokáže zefektivnit i hovory příchozí. Software na studené hovory rovněž pomáhá s tříděním všech typů hovorů.

Obchodní zástupci vidí, o jaký typ hovoru u jednotlivých leadů a potenciálních zákazníků jde. Samotné typy hovorů zahrnují jak studené hovory, tak i follow-up hovory. Tímto způsobem bude moct váš tým spravovat leady a zároveň provádět hovory z jednoho ovládacího panelu. 

Nejlepší softwary na studené hovory poskytují lepší funkčnost a zlepšují práci. Můžete například nastavovat různé kampaně studených hovorů a monitorovat je v reálném čase. Analytika a reporty pomáhají s vyhodnocováním úspěšnosti studených hovorů a věcí, které je potřeba zlepšit. 

Ilustrace softwaru call centra

Jaké jsou výhody používání softwaru na studené hovory?

Jednou z hlavních výhod softwaru na studené hovory je využívání neuvěřitelně spolehlivého a automatizovaného nástroje k volání. Bez zbytečných prostojů a s minimálními potřebami zaškolení budou vaši obchodní zástupci moci dosáhnout výjimečných výsledků. 

Software na studené hovory vám rovněž pomůže převést veškerou komunikaci na jedno místo. Představte si, že vaši obchodní zástupci, manažeři či marketingové týmy budou moci komunikovat přes jednu platformu – místo, kde lze pořádat obchodní schůzky a mít přitom po ruce veškerá data.

LiveAgent vícekanálový tiketing

Další výhodou je zvýšení produktivity. Software na studené hovory automatizuje časově náročné a opakující se úlohy, čímž zefektivňuje celý prodejní proces. Jinými slovy, zlepšuje efektivitu prodeje a povznáší produktivitu na zcela novou úroveň. Automatická synchronizace dat mezi telefonním softwarem a CRM odstraňuje zdlouhavé a nudné pracovní postupy na bázi kopírovat-vložit.

Software na studené hovory může dále nabídnou konzistentní komunikaci. Díky analytikám, monitoringu a funkcím nahrávání budete moct analyzovat hovory a rovněž budete mít okamžitý přehled o obchodních aktivitách.

Jaké jsou nejoblíbenější funkce softwaru na studené volání?

Přestože nástroje softwaru na studené hovory mají celou řadu funkcí, některé z nich jsou oblíbenější než jiné. Nejprve se podívejme na jednu z nejdůležitějších, ne-li úplně nejdůležitější, a sice integraci s CRM. Integrace vašeho CRM se softwarem na studené hovory je zcela zásadní, neboť:

  • Můžete automatizovat volání a umožnit automatickou synchronizaci dat mezi platformami;
  • Pomocí dat z vašeho CRM můžete prioritizovat prodejní hovory;
  • Máte přístup ke kompletnímu seznamu kontaktů, historii kontaktů, míře kontaktů, kterým jste se dovolali i záznamům o kontaktech;
  • V systému CRM můžete automaticky sledovat a zaznamenávat prodejní hovory;
  • Může vám pomoci vytvářet informativní profily o zákaznících, jakož i seznam leadů.

CRM a software na studené hovory vám rovněž umožní sledovat cestu zákazníka.

Progresivní vytáčení je nutnost, neboť automatizuje celé odchozí call centrum. Systém zadává telefonní čísla automaticky, aby je agenti nemuseli zadávat ručně. Každá firma je jiná, proto jsou skvělým doplňkem nastavitelné módy volání, které umožňují nastavit svůj vlastní dialer.

Další funkcí jsou studené e-maily. Posílat e-maily z jednoho ovládacího panelu je mnohem pohodlnější, než přeskakovat z jednoho okénka do druhého a přepínat mezi aplikacemi. Tato funkce vám umožní používat e-mailové šablony, a pro větší efektivnost i přidávat e-mailové podpisy. 

E-mailové šablony

I funkce distribuce je velice oblíbená, zejména pokud plánujete používat software i pro odchozí hovory.

Funguje software na studené hovory i pro telefonní kontakty?

Ano, funguje. Investujete-li do firemního softwaru, logicky budete hledat co nejuniverzálnější řešení. Čím méně aplikací je v technologickém balíčku, tím snadněji se spravuje. Jednou z nejlepších věcí na softwaru pro studené hovory je, že funguje i pro telefonické kontakty.

Při nákupu softwaru pro studené hovory se ujistěte, že je platforma dodávána s technologií telefonie nebo VoIP. Tyto dvě technologie vám pomohou telefonovat a hovořit s potenciálními zákazníky z jednoho ovládacího panelu.

Je nutné mít pro telefonní software CRM integraci?

To záleží na vašich obchodních cílech a na tom, jak budete chtít v budoucnu spravovat hovory. Podniky napříč odvětvími používají CRM jako nástroj pro správu leadů. Ukládají se do něj informace o kontaktech, a to včetně zákazníkovi historie.

CRM integrace LiveAgent

Software na studené hovory vám společně s CRM pomůže efektivně provozovat váš podnik. Například hovory budete moct provádět přímo z vašeho CRM nástroje. Rovněž vám usnadní uchovávat veškeré historie interakcí zákazníků s vaší značkou na jednom místě. Budete moci činit informovaná rozhodnutí a lépe řídit provoz.

Create a call center software that fits your needs

LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software, is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.

Frequently asked questions

Co je software na studené hovory?

Software na studené hovory je automatizovaný systém vytvořený za účelem usnadnění a zlepšení práce obchodních zástupců při studených hovorech. Software na studené hovory je vybaven celou řadou funkcí, které zajišťují jeho jedinečnou funkčnost. Lze ho například integrovat do CRM, získávat z něj cenné reporty a rovněž zvládne i automaticky vytáčet kontakty pro obchodní zástupce.

Jak software na studené hovory funguje?

Software na studené hovory pohání nejmodernější technologie. V jeho jádru se ukrývá telefonie i VoIP technologie. Dodatečné softwarové moduly umožňují integraci s externími nástroji, jako jsou CRM, výkonné analytické programy a vytváření reportů. Díky všem těmto funkcím mohou obchodní zástupci bezproblémově provádět hovory, chatovat s kolegy v týmu a zachytávat více leadů.

Jaké jsou výhody softwaru na studené hovory?

Největší výhodou softwaru na studené hovory je vyšší efektivita a produktivita, jakož i lepší komunikace. Pomocí analytik a monitorování lze navíc zachytávat více leadů a zajistit větší konzistentnost klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI).

Jaké jsou nejoblíbenější funkce softwaru na studené hovory?

Každý software na studené hovory je jiný a přináší různé funkce. V průběhu používání se některé funkce staly oblíbenějšími než jiné. Mezi ně patří například integrace s CRM, progresivní vytáčení, nastavitelné módy vytáčení, automatické studené e-maily a funkce distribuce.

Funguje software na studené hovory i pro telefonní kontakty?

Software na studené hovory využívá telefonii a VoIP technologie, které fungují i pro telefonní kontakty. Ujistěte se, že vámi vytipovaný software tyto dvě technologie používá.

Je nutné mít pro telefonní software CRM integraci?

V telefonním softwaru je dobré mít CRM integraci, neboť ta vám pomůže zefektivnit a automatizovat celou řadu procesů, jako je sledování cesty zákazníka, automatické vytáčení, automatické sledování a zaznamenávání prodejů, ale také prioritizaci studených hovorů.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo