Co je spokojenost se zákaznickým servisem?
Spokojenost zákazníků je pojem, který se často používá v marketingu. V ekonomice je spokojenost zákazníků souborem technik a strategií zaměřených na maximalizaci spokojenosti zákazníků. Je měřítkem toho, jak výrobky a služby poskytované společností splňují nebo překračují očekávání zákazníků. Spokojenost zákazníků je definována jako počet zákazníků nebo procento z celkového počtu zákazníků, jejichž zpráva o zkušenostech s podnikem, jeho výrobky nebo službami (indexy hodnocení) převyšuje stanovenou úroveň spokojenosti.
Frequently Asked Questions
Co znamená spokojenost se zákaznickým servisem?
Spokojenost se zákaznickým servisem není nic jiného než spokojenost zákazníků, kterou mají po kontaktu se zákaznickým servisem. Je to míra jejich spokojenosti s poskytnutou službou, řešením jejich problému a získáním pomoci a podpory.
Jak měřit zákaznickou spokojenost?
Spokojenost se službami zákazníkům lze měřit několika způsoby. Můžete klienta požádat o vyplnění dotazníku, a to buď v aplikaci (pokud ji máte), nebo kdekoli po dokončení služby - na sociálních sítích, e-mailem a telefonicky. Spokojenost lze měřit také pomocí speciálních měřítek, jako je CSAT, net promoter score nebo hodnocení úsilí zákazníků.
Jak zlepšit spokojenost zákazníků s vaším servisem?
Chcete-li zvýšit spokojenost zákazníků, musíte především rozvíjet služby zákazníkům a usilovat o dokonalost. Je nesmírně důležité, aby byl zákazník středem pozornosti - naslouchejte zákazníkům, poskytněte jim to, co potřebují, a buďte aktivní. Aktivita ukazuje, že zákazník je pro firmu důležitý.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.