Co je tiketovací systém?
Tiket systém je sdílená schránka pro všechny úkoly od vašich zákazníků, ať už se jedná o sociální média, poštovní schránku, živý chat atd. Všechny zprávy se automaticky transformují do jednoho tiketu. Tikety jsou uloženy na jednom místě, takže agentovi zákaznické podpory neunikne žádný úkol.
Frequently Asked Questions
Jaká je definice tiketovacího systému?
Tiketovací systém je společná schránka pro všechny úkoly vašich zákazníků. Patří sem zprávy z e-mailu, chatu, sociálních médií atd. Všechny zprávy jsou automaticky převedeny na tiket
Jaké jsou základní funkce tiketovacího systému?
Základními funkcemi jakéhokoli tiketového systému jsou především vícekanálová dostupnost (e-mail, živý chat, sociální média), personalizace podle potřeb zákazníka, automatizace pracovních postupů, personalizované stránky tiketů, kategorie a označení tiketů a možnost vytvoření znalostní databáze.
Je LiveAgent tiketovací systém?
LiveAgent je tiketovací systém. Automaticky sleduje a převádí všechny problémy zákazníků na tikety. Každá příchozí zpráva je převedena na tiket pro větší pohodlí a lepší správu.
Expert note
Tiketovací systém usnadňuje organizaci a kategorizaci zákaznických požadavků. Zvyšuje efektivitu práce agentů a zlepšuje celkovou kvalitu zákaznického servisu.

Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.
Přehled tiketů/zákazníků (CRM)
Personalizovaná marketingová a prodejní sdělení a znalost zákazníků jsou klíčem k zvýšení ziskovosti a efektivity. Software LiveAgent nabízí více než 40 integrací třetích stran a pomocí něj můžete získat cenné informace o zákaznících.