Co jsou Úlohy CRON?
Úlohy Cron pomáhají plánovat a spouštět určité úlohy na serveru. Úlohy Cron se používají k automatizaci úloh, které se pravidelně spouštějí na pozadí, např. ve webových aplikacích, jako je LiveAgent. Cron je organizátor úloh nebo úkolů založený na čase v operačních systémech založených na Unixu (Mac OS, Linux, FreeOSBD atd.). Tyto naplánované úlohy nebo úlohy se označují jakoÚlohy CRON.Existují různé okolnosti, kdy online aplikace může potřebovat, aby určitá úloha běžela pravidelně. Například hromadné odesílání e-mailů nebo načítání dat.
Syntaxe
Tady je jednoduchá úloha cron:
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
Frequently Asked Questions
Co jsou Úlohy CRON?
Cron úloha je příkaz, který se používá k plánování úloh, které se mají v budoucnu provést. Nejčastěji se používá k plánování úloh, které se mají provádět pravidelně, například oznámení každé pondělí ve 12.00.
K čemu se úlohy CRON používají?
Úlohy Cron lze použít, pokud máte web, na kterém mají účty datum vypršení platnosti. Cron pak lze naprogramovat tak, aby automaticky deaktivoval nebo odstranil data účtu. Další funkcí může být hromadné odesílání denních e-mailů. Úlohy Cron můžete použít také ke kontrole obsahu webu. Cron Jobs vám pak umožní najít nefunkční odkazy.
Můžete nastavit Úlohy CRON v LiveAgent?
Úlohy Cron lze nastavit v aplikaci LiveAgent. Za tímto účelem otevřete plochu Úlohy Cron a klikněte na tlačítko "Úloha Cron". Poté nastavte interval spouštění cronu a zkopírujte adresu URL úlohy Cron. Do pole "URL pro připojení" zadejte: http://www.example.com/scripts/jobs.php. Dále vyberte frekvenci cronových úloh. Po kliknutí na tlačítko "Vytvořit úlohu cron" je vše nastaveno.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.
Konference o službách zákazníkům a jejich dopad na vzdělávání
Konference o službách zákazníkům jsou klíčové pro sdílení znalostí a novinek v oblasti CX. Tyto akce ovlivňují vzdělávání tím, že nabízejí možnost rozšíření znalostí, navazování kontaktů a inspiraci. Zúčastnění se mohou dozvědět o nejnovějších trendech a produktech v oboru.