Upselling

Co je upselling?

Upselling je marketingový trik, který zákazníka klame a nutí ho kupovat produkty s vyšponovanými cenami, a také ho nutí, aby si vybral a předplatil “drahé” balíčky.

Kromě toho lze upselling definovat také z hlediska lidských zdrojů. Může pomoci spotřebitelům řešit jejich běžné problémy na jedné platformě. Zákazník se například potýká s problémem u svého stávajícího balíčku a vy mu pak nabídnete vyšší balíček, který jeho obavy zcela odstraní.

Informujete zákazníka, že pokud si zakoupí drahý balíček, ušetří čas a prostředky a nebude muset opakovaně kontaktovat zákaznický servis.

Frequently asked questions

Jak definovat upselling?

Upselling je marketingový trik, který zákazníka nabádá k nákupu dražších možností nabízených danou společností. To ho vede k tomu, aby si vybral a předplatil "drahé" balíčky.

 

Jaké jsou základy upsellingu?

Upselling je založen na tom, že prodejce vyzývá zákazníka ke koupi drahých položek, upgradů nebo jiných doplňků, aby získal vyšší příjmy.

 

Upselling vs cross-selling?

Upselling je postup, při kterém se společnost snaží motivovat zákazníky ke koupi lepšího a dražšího produktu. Cross-selling je sice podobná technika, ale zde prodejce navrhuje nákup dalších produktů k prodeji.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo