Co je vedoucí zákaznického servisu?
Vedoucí zákaznického servisu jsou pracovníci, kteří delegují úkoly a kontrolují práci agentů. Jsou také zodpovědní za školení a přijímání agentů a zajišťují, aby se lidé, kteří do společnosti přicházejí, stali jejím přínosem.
Vedoucí zákaznického servisu musí zajistit, aby poskytované služby byly na úrovni a nepostrádaly žádné základní potřeby, které by zákazník mohl potřebovat. Musí zajistit, aby zákazník nebyl po kontaktu s pracovníkem zákaznického servisu zklamán. Zákazník by měl být spokojen, a to musí vedoucí pracovník zajistit.
Frequently Asked Questions
Kdo je vedoucí zákaznického servisu?
Vedoucí zákaznického servisu je osoba, která je zodpovědná za dohled nad zákaznickým servisem a jeho efektivním fungováním.Může být zodpovědná za dohled nad zástupci servisu nebo celým týmem. Důležitou úlohou vedoucího zákaznického servisu je také tvorba pravidel a postupů zákaznického servisu.
Jaké schopnosti by měl mít vedoucí zákaznického servisu?
Vedoucí zákaznického servisu by měl mít několik důležitých dovedností - jak měkkých, tak tvrdých. Měl by umět používat prostředky komunikace s různými lidmi. Měl by být také trpělivý a empatický, díky čemuž se dokáže vcítit do kůže klienta i zaměstnance. Měl by také projevovat diplomatické schopnosti, které mu pomohou při řešení problémů, a také technické dovednosti. Je také nesmírně důležité, aby měl rozsáhlé znalosti o produktech a službách, které daná organizace nabízí.
Můžete přidat vedoucího zákaznického servisu do LiveAgent?
Roli vedoucího zákaznického servisu do systému LiveAgent přidat nemůžete, ale můžete osobě s touto rolí přidělit důležitější roli v systému (například správce nebo vlastníka). Díky tomu bude mít široký přístup k údajům o jednotlivých agentech, klientech a příslušným přehledům.
Vytvořte lepší zákaznickou zkušenost přes vícekanálové řešení a orientaci na zákazníka. Důležité je rámcovat směr a motivovat zaměstnance k úspěchu. Eskalace v zákaznické podpoře zahrnují nedostatečné znalosti agentů, špatnou komunikaci a porušení SLA. Řízení eskalací je klíčové pro zlepšení spokojenosti zákazníků.