Vedoucí zákaznického servisu

Co je vedoucí zákaznického servisu?

Vedoucí zákaznického servisu jsou pracovníci, kteří delegují úkoly a kontrolují práci agentů. Jsou také zodpovědní za školení a přijímání agentů a zajišťují, aby se lidé, kteří do společnosti přicházejí, stali jejím přínosem.

Vedoucí zákaznického servisu musí zajistit, aby poskytované služby byly na úrovni a nepostrádaly žádné základní potřeby, které by zákazník mohl potřebovat. Musí zajistit, aby zákazník nebyl po kontaktu s pracovníkem zákaznického servisu zklamán. Zákazník by měl být spokojen, a to musí vedoucí pracovník zajistit.

Frequently asked questions

Kdo je vedoucí zákaznického servisu?

Vedoucí zákaznického servisu je osoba, která je zodpovědná za dohled nad zákaznickým servisem a jeho efektivním fungováním.Může být zodpovědná za dohled nad zástupci servisu nebo celým týmem. Důležitou úlohou vedoucího zákaznického servisu je také tvorba pravidel a postupů zákaznického servisu.

Jaké schopnosti by měl mít vedoucí zákaznického servisu?

Vedoucí zákaznického servisu by měl mít několik důležitých dovedností - jak měkkých, tak tvrdých. Měl by umět používat prostředky komunikace s různými lidmi. Měl by být také trpělivý a empatický, díky čemuž se dokáže vcítit do kůže klienta i zaměstnance. Měl by také projevovat diplomatické schopnosti, které mu pomohou při řešení problémů, a také technické dovednosti. Je také nesmírně důležité, aby měl rozsáhlé znalosti o produktech a službách, které daná organizace nabízí.

Můžete přidat vedoucího zákaznického servisu do LiveAgent?

Roli vedoucího zákaznického servisu do systému LiveAgent přidat nemůžete, ale můžete osobě s touto rolí přidělit důležitější roli v systému (například správce nebo vlastníka). Díky tomu bude mít široký přístup k údajům o jednotlivých agentech, klientech a příslušným přehledům.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo