Co je vícekanálová podpora?
Poskytněte svým zákazníkům širokou škálu možností, jak se s vámi spojit, integrací několika různých komunikačních kanálů.
Můžete si vybrat ze široké škály platforem sociálních médií, jako je Facebook nebo Twitter, a oslovit tak širší publikum a přilákat nové potenciální zákazníky.
Stejně tak se snažte rozšířit své podnikání na různá zařízení a staňte se snadno dosažitelnými kdekoli a kdykoli. Svůj dosah můžete rozšířit na mobilní telefony, poskytovatele e-mailových služeb nebo začít využívat chatovací služby pro okamžité spojení se zákazníky. Software vícekanálového kontaktního centra vám dokonce umožňuje spravovat několik značek najednou pomocí doplňku ‘Multibrand‘. Použití služeb, jako je NGINX, znamená schopnost zpracovat obrovské množství současných připojení.
Frequently Asked Questions
Jaká je definice vícekanálové podpory?
Vícekanálová podpora znamená vícekanálový zákaznický servis prováděný více než dvěma různými kanály. Jedná se o situaci, kdy společnost nabízí podporu prostřednictvím mnoha kanálů a zákazníci si mohou vybrat ten, který jim nejvíce vyhovuje. Tímto způsobem mohou společnosti poskytovat zákazníkům podporu na jejich preferovaném kanálu.
Jaké jsou zásady vícekanálové podpory?
Pro vícekanálový provoz platí několik pravidel. Prvním z nich je pochopení cílové skupiny. Díky tomu víte, kde se nachází více zástupců vašich potenciálních klientů a s čím se budou chtít nejvíce spojit. Dalším je plánování služeb, nikoli kanálů. Důležité je mít na mysli cíl, ne jen cestu. Dalším pravidlem je, že málokdy se stane, že zákazník jde z bodu A do bodu B. Musíte počítat s tím, že často od zvolené cesty odběhne. Dalším pravidlem je, že zákaznická zkušenost nezná hranic, proto by měl být jazyk komunikace celé značky a zaměstnanců o značce jednotný. V neposlední řadě je důležité zkoušet různá řešení.
Můžete poskytovat vícekanálovou podporu pomocí LiveAgent?
Pomocí služby LiveAgent můžete poskytovat vícekanálovou podporu. LiveAgent je vícekanálový helpdesk. Integruje e-mail, live chat, telefon, Facebook a Twitter v jedné aplikaci. Díky tomu může být zákaznický servis vaší značky prováděn vícekanálově a na vysoké úrovni.
Pro dosažení efektivní zprávy vybírejte médium podle svého cílového publika - textová zpráva je vhodná pro novináře, zatímco spotřebitelům a firemním klientům se doporučuje použití interaktivních obrázků, videí a infografik. Délka tiskové zprávy není pevně stanovena a záleží na sdělovaném příběhu a množství informací. Mediální seznam vyžaduje cílený přístup a personalizaci, aby přilákal pozornost novinářů a redaktorů. Použití distribučních služeb a sociálních médií může pomoci zlepšit dosah zprávy a budovat důvěru u zákazníků.
Softwaru LiveAgent umožňuje automatizovat práci agentů zákaznické podpory, kteří mohou spravovat všechny komunikační kanály z jednoho místa a mít přístup k reportům. Zlepšení kvality zákaznického servisu může snížit dobu vyřešení. LiveAgent nabízí partnerský program, školení, schůzky pro potenciální zákazníky a zajišťuje ochranu osobních údajů.
LiveAgent nabízí kompletní řešení pro call centra, včetně software kontaktního centra, samoobslužné možnosti pro zákazníky a sledování metrik. Moderní agenti call center musí být schopni efektivní práce s počítači a softwarem a mít stanovené postupy pro poskytování nejlepší zákaznické služby. LiveAgent má také partnerský program a nabízí akademii a šablony.