Co je výkonné vytáčení?
Výkonný dialer je odchozí dialer, který se hojně používá při call centra od jeho zavedení v 70. letech 20. století. Tento režim automatické volby vybírá a vytáčí jedno číslo za druhým ve frontě pro každého z dostupných agentů call centra. Další číslo v seznamu kontaktů je vytočeno až po ukončení předchozího hovoru a agent je připraven přijmout další hovor.
Když systém dosáhne čísla, které je neobsazené, obsazené nebo odpojené, okamžitě přejde k volbě dalšího čísla, aniž by agent musel zadávat ruční údaje. Když telefon zvedne skutečná osoba, výkonný dialer okamžitě spojí hovor s agentem. Pokud je však zjištěn záznamník nebo hlasová schránka, může agent buď zavěsit a ručně přejít k dalšímu hovoru, nebo zanechat hlasovou zprávu.
Díky výkonným dialerům jsou agenti přirozeně efektivnější, protože nemusí ztrácet čas hledáním, zjišťováním, na které číslo zavolat příště, a ručním vytáčením každého čísla v seznamu volání. Místo toho mohou strávit více skutečného času rozhovory s potenciálními zákazníky. Při integraci se systémem CRM zobrazí výkonná vytáčení také dostupné informace o kontaktu, což umožňuje vést informovanější a personalizovanější prodejní rozhovory.
V porovnání s jinými technologiemi vytáčení (jako je prediktivní vytáčení a progresivní vytáčení) jsou power dialery nejvhodnější pro malé a středně velké týmy odchozích call center. Obvykle se používají pro prodej, odchozí marketingové kampaně, následné služby zákazníkům, studené volání atd. Výkonné dialery mohou být ideálním řešením pro volání na vysoce kvalitní seznamy kontaktů, jako jsou stávající zákazníci, a v případech, kdy agenti pravděpodobně budou mít delší interakce (když je průměrná délka hovoru dlouhá nebo nepředvídatelná).
Vzhledem k tomu, že výkonné vytáčení volá čísla postupně ze seznamu a využívají funkce, jako je dynamická distribuce kontaktů, jsou agenti vždy přítomni a připraveni navázat konverzaci, jakmile je hovor spojen. To zajišťuje lepší správu leadů a kontaktů, méně přerušených hovorů, méně času nečinnosti a více času hovoru agentů, lepší efektivitu agentů a vyšší konverze prodeje.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Jak funguje výkonné vytáčení?
Výkonné vytáčení (typ automatického dialeru call centra) automaticky vytáčí čísla v seznamu kontaktů jedno po druhém, jakmile je zahájena relace vytáčení. Systém volá další číslo až po ukončení aktuálního telefonního hovoru agentem nebo zákazníkem a okamžitě přechází na další hovor, pokud jej nikdo nezvedá, číslo je obsazené nebo odpojené nebo je detekován záznamník. Když telefon zvedne skutečná osoba, hovor je okamžitě spojen s volným obchodním zástupcem. Výkonné dialery zbavují agenty ručního vytáčení.
Jaký je "čekací čas" ve výkonném vytáčení?
"Doba čekání" je u výkonného dialeru doba, která uplyne mezi dvěma hovory od okamžiku ukončení jednoho hovoru do okamžiku zahájení dalšího hovoru. Většina softwarových systémů výkonného vytáčení umožňuje nastavit čekací dobu podle vlastních preferencí agentů. Umožňuje agentům projít si dostupné údaje (např. předchozí interakce) předtím, než dialer zahájí volání na další číslo, aby byli na hovor lépe připraveni.
Je možné používat výkonné vytáčení v LiveAgent?
Ačkoli software call centra společnosti LiveAgent obsahuje jak příchozí, tak i odchozí hovory call centra v současné době není součástí řešení kontaktního centra LiveAgent. Umožňuje však odchozí volání prostřednictvím vytáčení kliknutím na volání z webových stránek, které může být velkým přínosem pro obchodní týmy.
Expert note
Výkonné vytáčení může efektivnější správou kontaktů zvýšit efektivitu agentů a přinést více konverzí prodeje.

Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.
LiveAgent nabízí bohaté možnosti přizpůsobení úrovně servisu pro zákazníky a podporuje samoobslužné řešení dotazů pomocí znalostní báze. Článek doporučuje tvorbu zásad zákaznického servisu a jejich zapojení do firemní vize a hodnot. LiveAgent také umožňuje integraci se sociálními sítěmi pro zákaznickou podporu.
Helpdesk software pro odvětví e-commerce
Produktové novinky a další propagační materiály jsou k dispozici po registraci a přenos dat je možný přes bezplatný účet. Systém GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, a to až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou také zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.