Webová podpora

Co je Webová podpora?

Webová podpora (helpdesk), ve zkratce WHD, je technologie, která poskytuje help desk nebo-li technickou podporu – správu tiketů. Umožňuje uživatelům usnadnit si správu zákaznických služeb pomocí tiketingu. Veškerá komunikace je uložena v tiketech, které jsou spravovány. WHD také nabízí správu hardwaru a softwaru, správu znalostí, automatický feedback pro uživatele a mnoho dalšího. Veškerá konfigurace je uživatelům k dispozici přímo z webového prohlížeče. Uživatelé potřebují ke spuštění webového helpdesku pouze webový prohlížeč.

Frequently asked questions

Jaký je rozdíl mezi webovým helpdeskem a samostatnou aplikací helpdesku?

Webový helpdesk je zaměřen na uživatele, zatímco servisní oddělení je orientováno na obchod. Kromě toho se helpdesk zaměřuje na: bodová řešení, jsou reaktivní a jsou určeny koncovým uživatelům. Naproti tomu service desk nabízí proaktivní služby, servisní desktopy jsou integrované a jsou určeny i pro techniky.

Jaká je výhoda používání online webového helpdesku?

Online zákaznický servis umožňuje využívat různé metody kontaktu se zákazníkem. Online webový helpdesk pomáhá překlenout propast mezi zákazníkem a jeho problémem. Veškerá pomoc je pak na jednom místě a oddělení služeb zákazníkům může tento proces automatizovat. Online webový help desk také podporuje výkonnost týmu. Může snadno kontaktovat jiného člena týmu, pořizovat si poznámky a shromažďovat informace o klientech. jednou z nejdůležitějších výhod je dostupnost. Zákazník nemusí mít vždy možnost telefonovat, proto mu to internetová služba usnadňuje.

Jak získám přístup k softwaru webový helpdesk software?

Pokud chcete získat přístup k webovému helpdesku, můžete jej připojit v panelu. Konfigurace je uživatelům k dispozici na úrovni webového prohlížeče, takže potřebujete pouze přístup k internetu.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo