Webová podpora

Co je Webová podpora?

Webová podpora (helpdesk), ve zkratce WHD, je technologie, která poskytuje help desk nebo-li technickou podporu – správu tiketů. Umožňuje uživatelům usnadnit si správu zákaznických služeb pomocí tiketingu. Veškerá komunikace je uložena v tiketech, které jsou spravovány. WHD také nabízí správu hardwaru a softwaru, správu znalostí, automatický feedback pro uživatele a mnoho dalšího. Veškerá konfigurace je uživatelům k dispozici přímo z webového prohlížeče. Uživatelé potřebují ke spuštění webového helpdesku pouze webový prohlížeč.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Jaký je rozdíl mezi webovým helpdeskem a samostatnou aplikací helpdesku?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Webový helpdesk se zaměřuje na uživatele, zatímco centrum podpory je zaměřené na obchod. Helpdesk se navíc zaměřuje na bodová řešení, která jsou reaktivní a jsou určena koncovým uživatelům. Na druhou stranu, centrum podpory nabízí proaktivní služby, servisní desktopy (DaaS) jsou integrované a jsou určeny zejména technikům.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaké jsou výhody používání online webové aplikace?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”:”Online zákaznický servis vám umožňuje využívat různé způsoby, jak se spojit se zákazníkem. Online webový helpdesk napomáhá překlenout propast mezi klientem a jeho problémem. Veškerá pomoc je poté uchována na jednom místě a oddělení zákaznických potřeb může tento proces zautomatizovat. Online webová podpora také podporuje lepší týmový výkon. Každý může jednoduše kontaktovat jiného člena týmu, dělat si poznámky a sbírat informace o klientech. Jednou z nejdůležitějších výhod je přístupnost. Zákazník nemusí být vždy schopen telefonovat, a proto mu to internetová služba usnadní.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak získám přístup k softwaru webové podpory?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pokud chcete získat přístup k webové podpoře, můžete si ji zaktivovat ve svém panelu LiveAgent. Konfigurace je k dispozici uživatelům přímo ve webovém prohlížeči, takže vše, co potřebujete, je přístup k internetu.” } }] }

FAQ

Jaký je rozdíl mezi webovým helpdeskem a samostatnou aplikací helpdesku?

Webový helpdesk se zaměřuje na uživatele, zatímco centrum podpory je zaměřené na obchod. Helpdesk se navíc zaměřuje na bodová řešení, která jsou reaktivní a jsou určena koncovým uživatelům. Na druhou stranu, centrum podpory nabízí proaktivní služby, servisní desktopy (DaaS) jsou integrované a jsou určeny zejména technikům.

Jaké jsou výhody používání online webové aplikace?

Online zákaznický servis vám umožňuje využívat různé způsoby, jak se spojit se zákazníkem. Online webový helpdesk napomáhá překlenout propast mezi klientem a jeho problémem. Veškerá pomoc je poté uchována na jednom místě a oddělení zákaznických potřeb může tento proces zautomatizovat. Online webová podpora také podporuje lepší týmový výkon. Každý může jednoduše kontaktovat jiného člena týmu, dělat si poznámky a sbírat informace o klientech. Jednou z nejdůležitějších výhod je přístupnost. Zákazník nemusí být vždy schopen telefonovat, a proto mu to internetová služba usnadní.

Jak získám přístup k softwaru webové podpory?

Pokud chcete získat přístup k webové podpoře, můžete si ji zaktivovat ve svém panelu LiveAgent. Konfigurace je k dispozici uživatelům přímo ve webovém prohlížeči, takže vše, co potřebujete, je přístup k internetu.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo