Co je widget zpětné vazby?
Widget zpětné vazby je nástroj, který se používá na webové stránce či v aplikaci a v němž zanecháte zpětnou vazbu o vaší zkušenosti. Může mít různou podobu, například může být v podobě průzkumu či obyčejného formuláře.
Je však užitečný i pro zákazníky, neboť používáte-li nějakou aplikaci/webovou stránku poprvé, můžete mít problémy zjistit, jak ji ovládat. V takových případech se přesně hodí widget zpětné vazby, díky němuž se zákazníci jednoduše zbaví veškerých problémů. Firmy pak ocení, že díky němu mohou zlepšovat své webové stránky.
Frequently Asked Questions
Jak definovat widget zpětné vazby?
Widget zpětné vazby je skvělým zdrojem zpětné vazby od zákazníků o nákupním procesu a zákaznické službě. Widget může mít spoustu podob. Může jít o malý zákaznický průzkum spokojenosti, který vložíte do aplikace či na webovou stránku, případně může mít podobu stupnice od 1 do 5, která zákazníkům umožní zhodnotit celkovou spokojenost s produkty a službami.
Jaká je role widgetu zpětné vazby?
Hlavní rolí widgetu zpětné vazby je snadné shromažďování zpětné vazby. Díky němu se můžete ptát zákazníků na dodatečné informace, a to s nízkým vstupním prahem. Navíc můžete shromažďovat zpětnou vazbu za pochodu a snadno ji třídit. V neposlední řadě dáte svým zákazníkům najevo, že se o ně zajímáte a zlepšíte celkový prodejní proces a automatizujete aktivity zákaznické služby.
Lze widget zpětné vazby nastavit v LiveAgentu?
V LiveAgentu lze widget zpětné vazby nastavit. Díky němu snadno získáte zpětnou vazbu od zákazníků. Můžete ho přitom umístit kamkoliv na svých stránkách. Je to skvělý způsob, jak se rychle zbavit problémů na straně klienta. Firma díky widgetu obdrží rychlý signál o problémech a chybách.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.