Zákaznický formulář

Co je zákaznický formulář?

Skvělá zákaznická podpora zvyšuje spokojenost a loajalitu zákazníků. Pro poskytování lepší podpory je nutné mít o zákaznících více informací. Jedním ze způsobů, jak je získat, je zákaznický formulář. Dozvíte se, kolikrát zákazník již společnost kontaktoval, jaké má preference a mnoho dalšího.

Tyto zákaznické formuláře mohou po komunikaci se zákazníky vyplňovat také agenti. Agenti pak mají více informací a mohou zákazníkům pomoci rychleji a lépe.

Frequently asked questions

Co je zákaznický formulář?

Zákaznický formulář je jedním z formulářů, které vám umožňují získat více informací o vašich zákaznících. Vyplnit je může jak klient, tak zprostředkovatel po kontaktování klienta. Díky takto získaným informacím mají agenti o klientovi širší představu.

Jak přejít na zákaznický formulář v LiveAgent?

Zákaznické formuláře LiveAgent jsou k dispozici v panelu agenta. A jsou k dispozici agentům se všemi dostupnými rolemi. Díky tomu může agent snadno získat informace o klientovi, jehož případ řeší.

Jak upravit zákaznický formulář v LiveAgent?

Chcete-li přejít do zákaznických formulářů v aplikaci LiveAgent, přejděte do části "Konfigurace". Tam najdete odkaz na zákaznický formulář a můžete jeho podobu upravit a přizpůsobit podle potřeby..

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo