Co je zákaznický formulář?
Skvělá zákaznická podpora zvyšuje spokojenost a loajalitu zákazníků. Pro poskytování lepší podpory je nutné mít o zákaznících více informací. Jedním ze způsobů, jak je získat, je zákaznický formulář. Dozvíte se, kolikrát zákazník již společnost kontaktoval, jaké má preference a mnoho dalšího.
Tyto zákaznické formuláře mohou po komunikaci se zákazníky vyplňovat také agenti. Agenti pak mají více informací a mohou zákazníkům pomoci rychleji a lépe.
Frequently Asked Questions
Co je zákaznický formulář?
Zákaznický formulář je jedním z formulářů, které vám umožňují získat více informací o vašich zákaznících. Vyplnit je může jak klient, tak zprostředkovatel po kontaktování klienta. Díky takto získaným informacím mají agenti o klientovi širší představu.
Jak přejít na zákaznický formulář v LiveAgent?
Zákaznické formuláře LiveAgent jsou k dispozici v panelu agenta. A jsou k dispozici agentům se všemi dostupnými rolemi. Díky tomu může agent snadno získat informace o klientovi, jehož případ řeší.
Jak upravit zákaznický formulář v LiveAgent?
Chcete-li přejít do zákaznických formulářů v aplikaci LiveAgent, přejděte do části "Konfigurace". Tam najdete odkaz na zákaznický formulář a můžete jeho podobu upravit a přizpůsobit podle potřeby..
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.