Zaměření na zákazníka

Co znamená zaměření na zákazníka?

Udržování spokojených zákazníků, zajištění pozitivní zákaznické zkušenosti a zvýšení svých prodejů. Takovému podnikání se říká zaměření na zákazníka. Jedná se o způsob poskytování více než jen kvalitních služeb či produktů. Tato strategie staví zákazníka na první místo.

Zaměření na zákazníka přináší celou řadu výhod. Posiluje loajalitu zákazníka, jeho důvěru i celkovou spokojenost. Spokojený zákazník doporučí vaše služby ostatním, díky čemuž budete mít stále více a více zákazníků.

Frequently asked questions

Co znamená zaměření na zákazníka?

Zaměření na zákazníka je obchodní strategie, která staví zákazníka do středu dění, je pro ni na prvním místě. Zákazník je tak ústředním bodem firmy a jejího přístupu. Cílem je dosáhnout pozitivní zkušenosti a vybudovat dlouhotrvající vztahy.

Jaké jsou základy přístupu orientace na zákazníka?

Základním bodem tohoto přístupu by mělo být poskytování komplexního zákaznického servisu, díky kterému by zákazník mohl kdykoliv během koupě požádat o pomoc. Všechny procesy, kterými klient musí projít, by navíc měly být nastaveny tak, aby pro něj byly co nejjednodušší.

 

Měla by být každá firma zaměřená na zákazníka?

Každá firma by měla být orientovaná na zákazníka, a je přitom jedno, v jakém oboru podniká. Pokud je zákazník spokojen, dosáhne firma vyšších zisků, a ještě si vytvoří dlouhotrvající vztahy s klienty, které budou živnou půdou pro jejich loajalitu v budoucím jednání.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo