Co je to záznamník činnosti?
Záznamník činnosti/aktivit je report, který představuje všechny akce provedené za určité časové období. Záznam činnosti, známý také jako záznam o pracovní činnosti, ukazuje, jak kdokoli tráví svůj pracovní čas. V aplikaci LiveAgent záznamník aktivit zobrazuje všechny vytvořené nebo upravené tikety.
To dává administrátorovi/supervizorovi šanci zkontrolovat práci každého agenta. Také jim to dává šanci navrhnout vylepšení, jak efektivněji pracovat v LiveAgent.
Díky záznamům činnosti se agenti mohou přestat věnovat činnostem, které mají nízkou priority a lépe hospodařit se svým časem. Záznamník činnosti je také skvělým nástrojem pro zajištění toho, aby zaměstnanci dodržovali navržené firemní plány.
Proč je zaznamenávaní činnosti důležité?
Možnost zjistit, kdo se přihlásil k vašemu účtu, je z hlediska bezpečnosti zásadní. Vzhledem k tomu, že společnosti přicházejí denně do blízkého kontaktu se spoustou dat, je důležité umět okamžitě identifikovat jejich zneužití. Pokud dojde k jakémukoli zneužití, záznamy o činnostech mohou okamžitě identifikovat osobu, která byla v daný okamžik zodpovědná.
Záznamy činností také ukazují, že jste zavedli proaktivní opatření pro případ zneužití. To je důležité, pokud do vašeho podnikání investovaly obchodní partneři nebo zainteresované strany.
Záznamy kontrol jsou důležité také proto, že poskytují komplexní přehled.
Podívejme se na jednoduchý příklad. Představte si, že si zákazník stěžuje na váš zákaznický servis. To, že máte k dispozici poznatky ze záznamů činností, vám může pomoci situaci prozkoumat. Po vyhodnocení můžete poskytnout zpětnou vazbu a vytvořit vhodný akční plán pro záchranu dané situace.
Proč byste měli vyhodnocovat záznamy činností?
Kontrola práce zaměstnanců je důležitou součástí zajištění maximální efektivity. LiveAgent nabízí více, než 180 funkcí, které můžete využít ke zlepšení vašich služeb zákazníkům.
Záznamy činnosti vám mohou poskytnout přehled o tom, jak vaši agenti tyto funkce využívají. Pokud například vidíte, že jeden z agentů podpory provádí úkol, který lze snadno automatizovat ručně, můžete mu o možnosti automatizace říct.
Prostřednictvím revizí záznamů kontroly tak můžete najít příležitosti ke zlepšení služeb zákazníkům.
Procházením záznamů o kontrole můžete také sledovat, jak váš agent postupuje při plnění cílů a metrik společnosti.
Výhody záznamníku činnosti/kontroly:
- okamžitě můžete odhalit problémy, díky čemuž se můžete vyhnout měsícům potenciálních chyb
- snadno rozpoznáte dovednosti vašich pracovníků zákaznické podpory – dobří/špatní pracovníci
- pomůže s měřením klíčových ukazatelů výkonnosti (KPIs) u zaměstnanců
- možnost odměnit ty nejlépe pracující agenty zákaznické podpory
- možnost odhalit, zda vaši agenti nepotřebují dodatečné školení
Kde mohu záznamník činnosti najít ve službě LiveAgent?
Kroky pro přechod do záznamníku činnosti:
- Přihlaste se ke svému LiveAgent účtu
- Hledejte Konfigurace
- Klikněte na Nástroje
- Poslední krok, otevřete Záznamník činnosti
Jak jsme již zmínili, Záznamníku činnosti se taky jinak říká Záznamník kontrol.


Co ukazuje záznamník činnosti v LiveAgent?
Záznamník činností poskytuje úplný přehled o činnostech, které agenti zákaznické podpory provádějí.
Ukazuje:
- jméno agenta
- čas strávený řešením daného tiketu
- počet tiketů, na kterých agent pracoval
- stručný popisek každé akce
- přesné úkony/změny, které agent provedl na daném tiketu
Podívejte se, jak měřit záznamník činností
Je důležité mít jasný přehled o aktivitách a produktivitě členů vašeho týmu. Díky sledování času záznamník činností LiveAgent můžete snadno měřit, jak dobře si váš tým vede, pokud jde o dokončené úkoly a čas strávený na každém úkolu. Tímto způsobem můžete identifikovat problémy s produktivitou a posoudit, jak váš tým hospodaří se svým časem. Sledování času poskytuje cenné informace a pomáhá sledovat, kolik času strávíte na každém projektu nebo úkolu. Správným měřením můžete optimalizovat výkon týmu a zvýšit produktivitu. LiveAgent provádí sledování času automaticky za vás, což znamená, že se můžete soustředit na dosahování svých prodejních a marketingových cílů, zatímco LiveAgent vám poskytuje podrobné zprávy.

Expert note
Záznamník činnosti v LiveAgent poskytuje přehled o činnostech agentů zákaznické podpory. Obsahuje informace o čase stráveném na tiketu a provedených úpravách.

Helpdesk software & live chat LiveAgent
LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.
Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Nastavit Odmeny A Odznaky V Liveagent
Jak nastavit live chat v aplikaci Adobe Business Catalyst
Platforma Adobe Business Catalyst nabízí komplexní webové řešení pro firmy. Integrování živého chatu na webové stránky může zlepšit zapojení zákazníků a přinést konkurenční výhodu. Live chat umožňuje komunikaci v reálném čase a poskytuje okamžitá řešení.