Životní cyklus tiketu

Co je životní cyklus tiketu?

Tiket může během svého životního cyklu procházet různými fázemi. Když tiket přijde poprvé, je obvykle ve stavu Nový. Jakmile agent na tiket odpoví, změní se jeho stav na Odpovězeno. Pokud zákazník na stejný tiket odpoví, změní se jeho stav na Otevřený. Poté může agent na tiket buď znovu odpovědět (a stejný proces pokračuje), nebo tiket jednoduše vyřešit a stav se změní na Vyřešeno.

V průběhu životního cyklu tiketu lze volitelně tiket odložit na později, označit jako spam, smazat nebo vymazat.

Všechny akce spojené s tiketem jsou ve vlákně tiketu označeny časovým razítkem.

LiveAgent fáze tiketu

Frequently asked questions

Jak definovat životní cyklus tiketu?

Životní cyklus tiketu představuje všechny fáze, kterými prochází každý tiket, který se dostane do zákaznického servisu. Když se tiket objeví poprvé, získá stav "Nový" a následující fáze životního cyklu jsou "Otevřený", "Odpovězený", "Vyřešený" a "Odložený". 

 

Proč byste měli analyzovat životní cyklus tiketů?

Analýza životního cyklu tiketu umožňuje zjistit, které typy tiketů se objevují nejčastěji, zda jsou obtížně řešitelné, nebo poskytují možnost rychlé reakce.

 

Je možné zkontrolovat životní cyklus tiketu v LiveAgent?

V LiveAgent můžete zkontrolovat životní cyklus tiketů. Všechny akce související s konkrétním tiketem jsou u každého tiketu označeny časovým razítkem.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo