Potřebujete pro svou zákaznickou podporu více než jen chatovací nástroj? Vyzkoušejte LiveAgent!
LiveAgent je dokonalé vícekanálové řešení pro váš help desk. Díky více než 180 pokročilým funkcím a více než 40 integracím třetích stran je LiveAgent ideálním nástrojem podpory pro týmy zákaznických služeb všech velikostí. Přejděte ještě dnes a zjistěte, jaké jsou výhody používání LiveAgentu.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Přes 180 funkcí usnadní vaše pracovní procesy a udělá je příjemnějšími.
LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.
Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta. | Smartsupp |
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků. | LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc. | Společnost Zopim tiketing v plánu za 18 USD/agent/měsíc. |
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky. | LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc. | Smartsupp nabízí Live Chat v plánu za 18 USD/agent/měsíc. |
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum. | Smartsupp nenabízí Call centrum. |
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze. | LiveAgent nabízí samoobsluhu. | Smartsupp nenabízí samoobsluhu. |
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích. | LiveAgent nabízí integraci Facebooku. | Smartsupp nenabízí integraci Facebooku. |
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru. | Smartsupp nenabízí integraci Twitteru. |
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Instagramu. | Smartsupp nenabízí integraci Instagramu. |
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí integraci Viberu. | Smartsupp nenabízí integraci služby Viber. |
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody. | LiveAgent nabízí znalostní databázi. | Smartsupp nenabízí znalostní databázi. |
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum. | Smartsupp nenabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla. | Smartsupp nenabízí automatizaci a pravidla. |
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Smartsupp nabízí funkce API v plánu za 18 USD/agent/měsíc. |
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí funkce IVR. | Smartsupp nenabízí funkce IVR. |
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory. | LiveAgent nabízí video hovory. | Smartsupp nenabízí video hovory. |
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit. | LiveAgent nabízí neomezenou historii. | Smartsupp nenabízí neomezenou historii. |
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Smartsupp nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 18 USD/agent/měsíc. |
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc. | Smartsupp nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 18 USD/agent/měsíc. |
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů. | LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Smartsupp nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 18 USD/agent/měsíc. |
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů. | Smartsupp nenabízí neomezené nahrávání hovorů. |
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů. | LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Smartsupp nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 18 USD/agent/měsíc. |
Pokud hledáte software plný nástrojů a funkcí, jste na správné adrese. LiveAgent vás spojí s vašimi zákazníky prostřednictvím mnoha komunikačních kanálů. Mluvíme o e-mailu, živém chatu, sociálních médiích, call centru a znalostní databázi, to vše v rámci jednoho výkonného řešení pro vaši firmu.
Všechny dotazy jsou spravovány pomocí systému tiketů, abyste měli přehled a byli efektivní.
Pro většinu firem je živý chat hlavním nástrojem pro komunikaci se zákazníky. Živý chat musí být na vašich webových stránkách rychlý, spolehlivý a vždy dostupný, abyste mohli efektivně přeměnit návštěvníky webových stránek na platící zákazníky.
LiveAgent se pyšní nerychlejším widgetem živého chatu na trhu. Zobrazuje se za 2,5 vteřiny.
Náš software je mnohojazyčný. LiveAgent je dostupný ve 43 různých jazykových překladech (některé částečně) a podporuje widgety s možností přizpůsobení jazyka. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.
Podívejte se, jak si stojíme v porovnání se Smartsupp na základě zákaznických recenzí Capterra
Pořízení dalších nástrojů zákaznické podpory pro vaši firmu nemusí být tak nákladné. Ve skutečnosti to může být velmi výhodné.
Služba LiveAgent nevysaje váš rozpočet. Máme tři skvělé placené tarify, které jsou nabité spoustou pokročilých nástrojů, funkcí a integrací, které vám pomohou poskytovat tu nejlepší možnou podporu. Podívejte se na naše cenové plány a zjistěte více!
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte svým zákazníkům nablízku a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
LiveAgent: Demo softwaru ticketingu
Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.
Hlubší pohled na software ticketingu
Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech