Hledáte Smartsupp alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Smartsupp na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu k OTRS?

Potřebujete pro svou zákaznickou podporu více než jen chatovací nástroj? Vyzkoušejte LiveAgent!

LiveAgent je dokonalé vícekanálové řešení pro váš help desk. Díky více než 180 pokročilým funkcím a více než 40 integracím třetích stran je LiveAgent ideálním nástrojem podpory pro týmy zákaznických služeb všech velikostí. Přejděte ještě dnes a zjistěte, jaké jsou výhody používání LiveAgentu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Množství užitečných nástrojů

Přes 180 funkcí usnadní vaše pracovní procesy a udělá je příjemnějšími.

Dostupné ceny

LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

SmartsUpp vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
Smartsupp
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Společnost Zopim tiketing v plánu za 18 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Smartsupp nabízí Live Chat v plánu za 18 USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Smartsupp nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Smartsupp nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Smartsupp nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Smartsupp nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Smartsupp nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Smartsupp nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
Smartsupp nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Smartsupp nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Smartsupp nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Smartsupp nabízí funkce API v plánu za 18 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Smartsupp nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Smartsupp nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Smartsupp nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Smartsupp nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 18 USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Smartsupp nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 18 USD/agent/měsíc.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Smartsupp nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 18 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Smartsupp nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Smartsupp nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 18 USD/agent/měsíc.
feeling proud - illustration

Výkonná Smartsupp alternativa

Pokud hledáte software plný nástrojů a funkcí, jste na správné adrese. LiveAgent vás spojí s vašimi zákazníky prostřednictvím mnoha komunikačních kanálů. Mluvíme o e-mailu, živém chatu, sociálních médiích, call centru a znalostní databázi, to vše v rámci jednoho výkonného řešení pro vaši firmu. 

Všechny dotazy jsou spravovány pomocí systému tiketů, abyste měli přehled a byli efektivní.

Nejrychlejší živý chat

Pro většinu firem je živý chat hlavním nástrojem pro komunikaci se zákazníky. Živý chat musí být na vašich webových stránkách rychlý, spolehlivý a vždy dostupný, abyste mohli efektivně přeměnit návštěvníky webových stránek na platící zákazníky.

LiveAgent se pyšní nerychlejším widgetem živého chatu na trhu. Zobrazuje se za 2,5 vteřiny.

LiveAgent - live chat agent feedback - gif
connected world map

Mluvíme mnoha jazyky

Náš software je mnohojazyčný. LiveAgent je dostupný ve 43 různých jazykových překladech (některé částečně) a podporuje widgety s možností přizpůsobení jazyka. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.

LiveAgent vs Smartsupp srovnání

Podívejte se, jak si stojíme v porovnání se Smartsupp na základě zákaznických recenzí Capterra

Smartsupp vs LiveAgent Capterra comparison
Savings illustration

Získejte více za skvělou cenu

Pořízení dalších nástrojů zákaznické podpory pro vaši firmu nemusí být tak nákladné. Ve skutečnosti to může být velmi výhodné. 

Služba LiveAgent nevysaje váš rozpočet. Máme tři skvělé placené tarify, které jsou nabité spoustou pokročilých nástrojů, funkcí a integrací, které vám pomohou poskytovat tu nejlepší možnou podporu. Podívejte se na naše cenové plány a zjistěte více!

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Hledáte jiný helpdesk software?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2023. Buďte svým zákazníkům nablízku a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Porovnejte nás a jinými řešeními

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Smartsupp alternativa
    Přecházíte ze Smartsupp na Liveagent? Nechte nás migrovat vaše data za vás! Kontaktujte naše specialisty podpory a poraďte se s nimi o migraci dat.

    Přecházíte ze Smartsupp do LiveAgent?

    Partnerský program nabízí širokou škálu produktů pro zákaznickou podporu. LiveAgent je hodnoceným softwarem pro malé a střední podniky, poskytující kompletní řešení pro komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů. Získejte 7 nebo 30 denní zkušební verzi zdarma a migrujte svá data ještě dnes.

    Chcete migrovat data ze Samange do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a přesvědčte se o jeho výhodách. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

    Přecházíte ze Samanage do LiveAgent?

    Získejte 7 nebo 30denní zkušební verzi zdarma s použitím firemního e-mailu. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zlepšení zákaznické podpory. Sledujte, jak může LiveAgent pomoci vaší firmě.

    Upřednostněte konkrétní dotazy zákazníků pomocí tlačítka "K vyřešení", které třídí tikety a nastavuje prioritu podle času přijetí a SLA.

    Tlačítko “K vyřešení”

    Tlačítko K vyřešení v LiveAgentovi upozorňuje na důležité tikety s vysokou prioritou, které je třeba vyřešit, což přináší zvýšení spokojenosti zákazníků, lepší time management a efektivitu.

    Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

    Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

    Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace o produktu nebo službě. Je nezbytná pro zákazníky, pracovníky podpory a pro větší důvěru zákazníků.

    Rozšiřte své možnosti podpory pomocí samoobslužného softwarového portálu LiveAgent. Umožněte svým zákazníkům vyřešit si své problémy - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

    Samoobslužný software

    Zajistěte větší spokojenost zákazníků a efektivní řešení problémů s LiveAgent. Nabízí komplexní řešení pro podporu zákazníků včetně ticketingu, live chatu, call centra a podpory sociálních sítí. Sdílení zpětné vazby a návrhů, správa tiketů a integrace s sociálními sítěmi jsou jen některé z funkcí, které nabízí.

    Pokud někdy obdržíte více tiketů týkajících se stejných problémů, nezapomeňte je sloučit do jednoho a ušetřit si čas.

    Sloučení tiketů

    LiveAgent je software pro zlepšení zákaznické podpory a efektivity. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x