Přecházíte z LiveHelpNow do LiveAgent?
Srovnání funkcí LiveHelpNow a LiveAgent pro zákaznickou podporu. LiveAgent nabízí více integrací a funkcí za nižší cenu než LiveHelpNow.
Přecházíte ze Samanage do LiveAgent?
Získejte 7 nebo 30denní zkušební verzi zdarma s použitím firemního e-mailu. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zlepšení zákaznické podpory. Sledujte, jak může LiveAgent pomoci vaší firmě.
Zastáncem značky může být známá osoba nebo zaměstnanec, který šíří značku mezi lidmi. Automatizace e-mailů pro marketingové účely je důležitá pro zlepšení marketingové strategie. LiveAgent poskytuje softwarovou podporu pro zákaznickou podporu, včetně chatování v reálném čase a automatických reakcí. Je to nákladově efektivní řešení s širokou škálou funkcí.
Přecházíte z TeamSupport do LiveAgent?
Vytvořte bezplatný účet a získejte 7 nebo 30 denní zkušební verzi s LiveAgent. Nevadí, pokud nemáte kreditní kartu.žřít z Teamsupport do LiveAgent s lehkostí. Získejte vynikající zákaznický servis, konečné helpdesk řešení a podporu ve 43 jazycích.
Přecházíte z Customerly na LiveAgent?
LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací. Má tři placené tarify s různými funkcemi a cenami. Mnoho společností, včetně Huawei, BMW a Oxfordské univerzity, ho používá a chválí jeho účinnost. Má také skvělou podporu a je cenově dostupný.
Služba migrace helpdesku LivePerson umožňuje přenos osob, profilů agentů a kontaktů zákazníků, tiketů a označení. LiveAgent je alternativou s funkcemi jako tiketing, live chat widget a call centrum s automatickou distribucí hovorů. Oba poskytovatelé nabízejí portál samoobsluhy a integraci se službou Facebook.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.