Snižte zatížení tikety s pomocí od LiveAgent.
Trávíte příliš mnoho času vyřizováním požadavků zákazníků, místo abyste se věnovali jiným důležitým věcem? Nejste sami!
Snížení zatížení tikety je náročný úkol, nicméně se správnými nástroji můžete chaos zorganizovat, přidělit odpovědnosti a udržet si přehled o všech příchozích požadavcích zákazníků.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Helpdesk software může snížit zatížení tikety díky pokročilým funkcím, jako jsou:
Báze znalostí
Nativní live chat
Věstavěné call centrum
Jakmile se sníží zatížení tikety, budou se moci agenti podpory soustředit na složitější úkoly. Jejich práce bude efektivnější a oni budou produktivnější.
S poklesem zatížení tiketů budou vaši agenti schopni reagovat na příchozí dotazy mnohem rychleji. V důsledku toho budou moci reagovat na více tiketů než dříve.
Když se agenti potýkají s nekonečným koloběhem příchozích dotazů bez toho, aniž by viděli světlo na konci tunelu, zákonitě vyhoří.
Zákazníci jsou netrpěliví a chtějí odpovědi na své dotazy co nejdříve. Se zkracující se dobou řešení dotazů roste spokojenost zákazníků.
Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Propracovaný systém ticketingu LiveAgentu zjednodušuje a sjednocuje všechny dotazy z e-mailu, chatu, sociálních médií, call centra a báze znalostí do jedné univerzální schránky, ke které mají přístup všichni agenti současně.
Snižte zatížení tikety pomocí pokročilého softwaru LiveAgent pro live chat. Dejte svým zákazníkům a návštěvníkům webových stránek možnost získat odpovědi na své otázky prostřednictvím chatu v reálném čase.
Vytvořte virtuální call centrum jako součást vícekanálového řešení helpdesku. LiveAgent centralizuje telefonní hovory z vašich webových stránek nebo pevné linky na jednom místě. Vytvářejte komplexní stromy IVR pro vhodné směrování hovorů a snižujte zatížení tikety.
Integrujte své profily na sociálních sítích se službou LiveAgent a odpovídejte na komentáře na Facebooku a Instagramu, soukromé zprávy na Facebook Messengeru nebo tweety se zmínkou o vaší společnosti přímo z panelu LiveAgent.
Využívejte pokročilé funkce automatizace, jako jsou předdefinované odpovědi nebo automatizační pravidla, abyste ušetřili čas a byli efektivnější. Když zvýšíte produktivitu svých agentů, zlepší se i doba vyřešení tiketů a následně se sníží jejich zatížení.
Funkce gamifikace služby LiveAgent podporuje zdravou soutěž mezi agenty a zvyšuje produktivitu. Když vaši agenti soutěží o úrovně, odznaky a odměny, výrazně se sníží zatížení tikety. A nebudete mít pocit, že je to povinnost!
Snižte zatížení tikety analýzou kanálů, které generují nejvíce tiketů. V případě potřeby přiřaďte více agentů do příslušných oddělení jako posily. LiveAgent vám poskytne kompletní přehled o vašem úsilí v oblasti služeb zákazníkům, abyste mohli překlenout propast mezi očekáváním a skutečností.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
LiveAgent je nejvíce a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v letech 2019-2020.
Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.
Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem přizpůsobení se nástroj snadno přizpůsobí všem vašim obchodním požadavkům.
Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.
Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Zaregistrujte se na 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.
Na co ještě čekáte? Začněte snižovat množství ticketů ještě dnes!
Most Popular
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
LiveAgent je výkonný helpdesk software, který vám pomůže efektivně a účinně zpracovávat požadavky zákazníků z více kanálů prostřednictvím jednoho rozhraní. Navíc vám umožňuje rozdělovat dotazy zákazníků na základě vašich preferencí. V případě potřeby tak můžete konkrétním oddělením přidělit více agentů.
Mezi obchodní přínosy aplikace LiveAgent patří kromě snížení zatížení tikety také zvýšení spokojenosti zákazníků, udržení zákazníků, loajalita zákazníků a snížení míry odchodu zákazníků.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech