Software pro podporu sociálních médií bez stresu

Pohodlně se usaďte a relaxujte, protože LiveAgent převede všechna oznámení na tikety.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Zrušte kdykoliv
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social
Používáno

Podpora na sociálních sítích součástí vašeho helpdesku

Propojte své kanály sociálních sítí se službou LiveAgent a organizujte všechny požadavky na zákaznický servis v jednom spolehlivém řešení. LiveAgent vám pomůže spravovat tickety z Facebooku, Instagramu, Twitteru a Viberu na jednom pohodlném místě propojeném s naším ticketovacím systémem. Udržujte vysokou úroveň interakcí na sociálních sítích a poskytujte výjimečné služby zákazníkům s jednou plně funkční komunikační platformou a nástrojem helpdesku v jednom.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Sociální podpora

Služby zákazníkům na sociálních sítích jsou relativně novou softwarovou oblastí. Jeho hlavním cílem je shromáždit všechny zprávy a zmínky o vaší značce na různých sociálních sítích do jednoho systému, ze kterého můžete komunikovat se svým publikem.

Hlavní výhodou je, že jako součást systému vícekanálového helpdesku umožňuje vidět interakce zákazníků z ostatních kanálů zákaznické podpory na jednom místě. Každá zpráva se navíc shromažďuje uvnitř univerzální schránky a poté se pomocí hybridního ticketového proudu transformuje do jednotných tiketů.

Social support

Nejlepší řešení

Jak si vybrat nástroje pro služby sociálních médií?

Nejdůležitější je zvážit všechny vaše požadavky a očekávání. V prvním kole si ověřte, zda chcete přidat další komunikační kanály a sjednotit komunikaci na jednom místě. Zkontrolujte, zda potřebujete podporu prostřednictvím chatu, e-mailu, call centra a zákaznického portálu. Další důležitou věcí, kterou je třeba zvážit, jsou funkce a integrace, které vás podpoří. V neposlední řadě porovnejte ceny a najděte nejlepší možnou hodnotu ve vašem cenovém rozpětí. nejdůležitější je zvážit všechny vaše požadavky a očekávání. V prvním kole si ověřte, zda chcete přidat další komunikační kanály a sjednotit komunikaci na jednom místě. Ověřte si, zda potřebujete live chat, e-mail, call centrum a podporu na zákaznickém portálu. Další důležitou věcí, kterou je třeba zvážit, jsou funkce a integrace, které vás podpoří. V neposlední řadě porovnejte ceny a najděte nejlepší možnou hodnotu ve vaší cenové relaci.

Nechte LiveAgent zpracovat vaše zprávy na sociálních sítích.

Připojte účty ze všech populárních platforem sociálních sítí a nechte LiveAgent spravovat vaše účty.

Ukázka integrace se službou Facebook: Jak to funguje

00:00/03:02

Youtube video:

Správa publika

Naše integrace s Facebookem eliminuje nutnost sledovat více zařízení, účtů sociálních médií a sdílení přihlašovacích údajů. Všichni agenti mohou odpovídat na tikety z vaší univerzální schránky, takže není třeba být závislý na správci stránky na Facebooku. Využití integrace s Facebookem je snadné. Jednoduše připojte svou firemní stránku (nebo stránky!) na Facebooku k ovládacímu panelu LiveAgent a začněte. Veškeré komentáře k vašim příspěvkům na sociálních sítích nebo zmínky o vaší stránce se automaticky převedou na lístky, na které můžete odpovědět a poté je archivovat. Ve výsledku vám to může pomoci vybudovat loajální online komunitu tím, že zvýšíte angažovanost zákazníků.

  • Pozvěte zákazníky na chat pomocí automatických zpráv
  • Proměňte návštěvníky webu v zákazníky pomocí chatu

Efektivní zasílání zpráv

Integrace služby Facebook Messenger společnosti LiveAgent vám umožňuje chatovat se zákazníky v reálném čase. Když vaše stránka na Facebooku obdrží přímou zprávu, je okamžitě převedena na lístek a přesunuta do řídicího panelu LiveAgent. Můžete snadno odpovídat, posílat přílohy nebo dokonce stisknout tlačítko “To se mi líbí”.

  • Pozvěte zákazníky do chatu pomocí automatických zpráv
  • Proměňte návštěvníky webu v zákazníky pomocí chatu

Ukázka integrace se službou Facebook: Jak to funguje

00:00/03:02

Youtube video:

Jak monitorovat Twitter pomocí LiveAgent

00:00/06:38

Youtube video:

Sledujte tweety

Integrace služby LiveAgent s Twitterem umožňuje sledovat všechny @zmínky o vaší stránce nebo libovolné #hashtagy podle vašeho výběru.

Jednoduše propojte svůj účet na Twitteru s ovládacím panelem LiveAgent a vyberte, které hashtagy a zmínky chcete sledovat. Všechny sledované hashtagy a zmínky budou automaticky převedeny na tickety a mohou být automaticky přiřazeny libovolnému oddělení, které si vyberete. LiveAgent automaticky načte všechny tweety s vašimi sledovanými klíčovými slovy a vy na ně můžete začít odpovídat z ovládacího panelu.

  • Pozvěte zákazníky do chatu pomocí automatických zpráv
  • Proměňte návštěvníky webu v zákazníky pomocí chatu

Spravujte followery

Integrace Instagramu se službou LiveAgent vám umožňuje zobrazit příspěvky, ve kterých jste byli označeni nebo zmíněni, a odpovídat na ně, stejně jako odpovídat na komentáře k vašim příspěvkům na sociálních sítích. Díky univerzální schránce LiveAgent máte navíc všechny své t pod jednou střechou, takže nemusíte sledovat více zařízení nebo účtů. Výsledkem je, že aplikace LiveAgent šetří čas vašich agentů, zlepšuje jejich reakční dobu na dotazy a zároveň zvyšuje produktivitu agentů. Vyzkoušejte ji ještě dnes a vytvořte si ihned silnou prezentaci na sociálních sítích.

  • Pozvěte zákazníky na chat pomocí automatických zpráv
  • Proměňte návštěvníky webu v zákazníky pomocí chatu

Jak používat plugin Instagram ve službě LiveAgent


00:00/04:03

Youtube video:

Ukázka integrace Viberu | LiveAgent

00:00/01:45

Youtube video:

Doručené textové zprávy

Agenti mohou řešit problémy zákaznické podpory také prostřednictvím Viberu, jedné z nejoblíbenějších platforem pro zasílání zpráv. LiveAgent zefektivní všechny zprávy z této platformy do vašeho ticketovacího systému, kde se přemění na zákaznické lístky. Můžete na ně snadno odpovídat z univerzální schránky. Viber dobře funguje jako doplněk k vašim sociálním kanálům pro zákazníky, kteří preferují platformy pro zasílání zpráv. Odpovídání na zprávy Viber funguje bez problémů s ostatními komunikačními kanály ve vašem ticketingu.

  • Uspořádejte si komunikaci přes Viber na jednom místě
  • Odpovídejte na zprávy Viber ze své schránky ticketingu

Oznámení ze služby Slack

Buďte informováni o všech nových zákaznických tiketech nebo změnách jejich stavu a zároveň se bavte s kolegy. V aplikaci LiveAgent máme zabudovaný plugin Slack, takže vám nic důležitého neunikne. Stačí přepnout přepínač v nastavení a můžete dostávat oznámení ze služby LiveAgent do vyhrazeného kanálu ve Slacku. Tato integrace je velmi dobře přizpůsobitelná – můžete určit, jaký typ informací chcete dostávat, a zvolit pravidla pro zasílání oznámení konkrétním kontaktům nebo kanálům.

  • Mějte přehled, co se právě děje na vašem tiketu, a to i ve Slacku
  • Přizpůsobte si oznámení o tiketech LiveAgent ve službě Slack
Slack Integration
WhatsApp Integration

Podpora na WhatsAppu

WhatsApp je nejoblíbenější sociální služba pro zasílání zpráv na světě. Naše integrace umožňuje pracovníkům zákaznických služeb využívat další důležitý komunikační kanál pro zákazníky. Transformujte své zprávy na tikety pro snadné řešení a zůstaňte u svých zákazníků oblíbení díky jejich oblíbené službě pro zasílání zpráv. Jednoduše přidejte svůj účet WhatsApp do aplikace LiveAgent a začněte odpovídat na zprávy. Integrace aplikace WhatsApp dobře spolupracuje s našimi funkcemi tiketů, takže můžete poskytovat rychlejší a spolehlivější podporu.

  • Integrace s nejoblíbenější platformou pro zasílání zpráv
  • Spravujte komunikaci přes WhatsApp z vašeho ticketingu
Let’s get social!

Řešení problémů se zákazníky pomocí funkcí sociálních médií

Agenti mohou snadno odpovídat na dotazy zákazníků pomocí naší plně funkční univerzální schránky. Připojte své účty sociálních médií z Facebooku, Twitteru, Instagramu a Viberu a poskytněte kvalitní služby péče o zákazníky s vyšší efektivitou.

Zdokonalte cestu zákazníka pomocí:

  • Rychlejší komunikace s funkcemi produktivity
  • Efektivní komunikace na sociálních sítích s univerzální schránkou
  • Bezproblémové propojení s dalšími komunikačními kanály
Support team view

Začněte s péčí o zákazníky sociálních sítí

Jednoduše přidejte všechny důležité sociální kanály pro služby zákazníkům. Propojte své sociální účty, spravujte své sociální profily a vytvořte si loajální zákaznickou základnu na jejich oblíbené platformě.

Významné funkce našeho softwaru propodporu sociálních sítí

Prozkoumejte všechny klíčové funkce, které vám pomohou poskytovat vynikající služby zákazníkům a zlepšit možnosti správy sociálních komunit.

Organizovaná komunikace

Univerzální schránka

Jakákoli soukromá zpráva z jakékoli platformy sociálních médií je uspořádána v univerzální schránce. Nejlepší na tom je, že univerzální schránka zjednodušuje komunikaci ze všech komunikačních kanálů a pomáhá shromažďovat komunikaci se zákazníky do zaškrtávacích vláken. Všechny procesy zákaznické podpory jsou jednodušší, když jsou informace na správném místě.

  • Uchovává konverzace se zákazníky na jednom místě
  • Organizuje dotazy a komunikaci se zákazníky
Organized communication
Efficient workflow

Efektivní pracovní postupy

Pravidla automatizace

Efektivní služby zákazníkům lze dále vylepšit pomocí vlastních pravidel pro automatizaci. Ta vám mohou pomoci zajistit rychlejší a efektivnější interakce se zákazníky a zároveň vám pomohou s opakujícími se a všedními úkoly. Pravidla lze přizpůsobit a aplikovat na různé situace a úkoly, což vám pomůže vytvořit lepší pracovní postupy a rychleji třídit zprávy od zákazníků.

  • Automatizujte pracovní postupy a soustřeďte se na důležité věci
  • Zbavte se všedních nebo opakujících se úkolů

Kategorizace

Oddělení a štítky (tagy)

Týmy zákaznické podpory mají různé specializace. Rozdělte pracovníky zákaznické podpory do oddělení a předejte zákazníky vždy těm správným odborníkům. Můžete také používat značky k označování dotazů nebo připomínek zákazníků. Štítky nebo také tagy, slouží jako kategorie pro doručenou poštu, takže vždy víte, jaký typ problému budete řešit.

  • Rozdělte členy týmu zákaznické podpory podle odbornosti
  • Používejte štítky k uspořádání interakcí se zákaznickým servisem
  • Poskytujte správná a včasná řešení služeb zákazníkům
Categorizing
Ticket features

Funkce tiketů

Makra, přílohy a poznámky

Zkraťte průměrnou dobu odezvy a poskytněte nejlepší služby zákazníkům díky funkcím předdefinovaných zpráv a předdefinovaných odpovědí. Jakýkoli typ odpovědi na tiket v aplikaci LiveAgent podporuje přílohy různého druhu. Neváhejte zanechat v tiketech poznámky pro své kolegy agenty a kdykoli je informovat o obavách zákazníků nebo pozitivních interakcích.

  • Držte krok s poptávkou zákazníků pomocí předpřipravených zpráv
  • Zanechávejte poznámky a přidávejte přílohy do tiketů
Medal

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Zrušte kdykoliv

Důvody, proč byste měli používat social
software zákaznického
servisu

Zjistěte, proč společnosti začaly využívat sociální média jako jeden z hlavních kanálů služeb zákazníkům.

Smiley face icon

Chybějící širší pohled na věc

Nevíte, o čem byla vaše předchozí konverzace se zákazníkem, protože probíhala na jiném kanálu? LiveAgent se o to postará.

Clock icon

Mrhání drahoceným časem

Přepínáte příliš často mezi různými typy softwaru? Nechte LiveAgent, aby to udělal za vás.

Web icon

Těžko zvládnutelné

Spravujete více profilů na různých sociálních sítích? Se službou LiveAgent je můžete spravovat všechny z jednoho ovládacího panelu.

 

Co říkají čísla o podpoře na sociálních sítích?

Podívejte se na některé z nejdůležitějších statistik o zákaznické podpoře na sociálních sítích a zjistěte, proč byste měli využívat sociální sítě pro zákaznickou podporu.

Přítomnost na sociálních sítích

Péče o zákazníky na sociálních sítích se ve světě podnikání stává nezbytností. Oslovte stávající i potenciální zákazníky prostřednictvím svých stránek na sociálních sítích. Poskytujte svému publiku poradenství při nákupu a zákaznický servis na sociálních sítích.

  • Zlepšete svou přítomnost na sociálních sítích a odpovídejte rychleji
  • Organizujte komunikaci na sociálních sítích pomocí ticketingu
Chart

63 %

zákazníků očekává služby na sociálních sítí

Sociální média se stávají středobodem pro zákaznickou podporu. Zlepšete svou přítomnost na sociálních sítích a buďte k dispozici svému publiku.

Spokojenost zákazníků

Výzkumy ukazují, že vyřizování stížností a požadavků zákazníků prostřednictvím sociálních médií má vysokou míru spokojenosti. Přeneste svou zákaznickou podporu na správné místo a zvyšte celkovou spokojenost pomocí služby LiveAgent.

  • Zlepšete spokojenost zákazníků pomocí sociálních sítí
  • Překračujte očekávání pravidelnými odpověďmi a aktivitou
Chart

70 %

míra spokojenosti

Problémy zákazníků řešené prostřednictvím sociálních médií mají vysokou míru spokojenosti. Nešetřete na kvalitní péči o zákazníky na sociálních sítích a zlepšete ji ještě dnes.

Vytvořte věrnost

S řešením LiveAgent pro sociální sítě zvládnete interakce se zákazníky mnohem rychleji. Odpovídejte rychle a poskytujte zasvěcené rady a odpovědi na konzistentní bázi napříč vašimi sociálními kanály.

  • Zvýšení loajality zákazníků díky dobrým službám
  • Poskytování konzistentních odpovědí a zákaznické podpory
Chart

79 %

zákazníků očekává odpověď do 24 hodin

Získejte nejlepší výsledky v průzkumech spokojenosti zákazníků a zajistěte rychlou aktivitu zákaznického servisu na sociálních sítích.

Ušetřete více na nástrojích podpory sociálních médií

Najděte si software pro podporu na  sociálních sítích, který vám přinese nejlepší hodnotu a ušetří váš rozpočet. Začněte porovnávat a najděte správné funkce za správnou cenu.

Reference

Získejte LiveAgent
a připojte se k 7000 spokojeným klientům

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Často kladené otázky

Pokud máte otázky, my známe odpovědi. Podívejte se na nejčastější dotazy týkající se kalkulačky ceny helpdesku.

Co je to podpora na sociálních sítích?

Podpora na sociálních sítích se týká poskytování zákaznické podpory prostřednictvím jakékoli sítě sociálních médií, kde jsou přítomny jak firemní účty, tak zákazníci. Nejběžnější a nejoblíbenější sociální sítě pro poskytování zákaznické podpory jsou Facebook, Twitter a Instagram. Stejným způsobem se často používají i stránky jako Quora nebo Reddit.

Jak používat sociální média jako nástroj pro zákaznickou podporu?

Jakmile si vás všimnou a založíte si firemní stránky na sociálních sítích, lidé vám začnou klást otázky přes sociální média. Poskytování zákaznické podpory přes sociální sítě lze provádět prostřednictvím příspěvků, komentářů a přímých zpráv. Poskytuje flexibilní způsob komunikace a umožňuje zákazníkům kontaktovat vás stejným způsobem jako prostřednictvím chatu nebo e-mailu.

Co je to software pro podporu na sociálních sítích?

Software pro podporu na sociálních sítích je druh softwaru pro podporu zákazníků, který se přímo zaměřuje na pomoc pracovníkům zákaznické podpory při poskytování efektivních služeb prostřednictvím sociálních sítí. Tento software shromažďuje všechny firemní účty na sociálních médiích na jednom místě a vytváří tikety z příchozích komentářů, tweetů, přímých zpráv a dalších forem komunikace na sociálních médiích. Komunikaci lze efektivně rozdělit mezi agenty, kteří mohou rychleji uspokojit potřeby zákazníků.

Proč je LiveAgent ideálním softwarem pro podporu na sociálních médiích?

LiveAgent představuje skvělé řešení podpory na sociálních médiích díky svým funkcím pro Facebook, Twitter, Instagram a Viber. Propojte své účty sociálních médií a sledujte vše, co se děje na vašich firemních stránkách, v rámci spolehlivého systému tiketů LiveAgent. Každá interakce se zákazníkem bude bezpečně uložena, uspořádána a rozdělena mezi dostupné agenty.

Proč jsou sociální média důležitá pro zákaznickou podporu?

Sociální média neustále zvyšují svou popularitu po celém světě, a proto je pro společnosti důležité být přítomny přesně tam, kde jejich zákazníci tráví spoustu času. Poskytování podpory na sociálních sítích je pro zákazníky pohodlné a umožňuje podnikům uspokojit jejich potřeby, což jim následně pomáhá prodat více výrobků nebo služeb.

Jak realizovat strategii podpory na sociálních sítích?

Pro poskytování nejlepšího typu podpory na sociálních sítích je důležité definovat cílovou skupinu. To zahrnuje věk, demografické údaje, zájmy a názory na konkrétní produkty. Sociální média mají tendenci přitahovat mladší lidi, kteří mají tendenci trávit na sítích hodně času a zároveň očekávají odpověď od podpory do 24 hodin. Začněte s prováděním průzkumu svých následovníků a podle toho upravte komunikaci se zákaznickou podporou.

Jak zvýšit efektivitu softwaru pro podporu na sociálních sítích?

Nejjednodušší způsob je zaměřit zákaznickou podporu nebo určitá oddělení zákaznické podpory výhradně na sociální sítě. Mezi další způsoby patří rozšíření týmu zákaznické podpory o další agenty, snížení počtu ostatních komunikačních kanálů, které vyčerpávají efektivitu nebo se z dlouhodobého hlediska ukazují jako nedostatečné.

Jaké jsou výhody softwaru pro podporu sociálních médií?

Hlavními výhodami jsou rychlost, efektivita a spolehlivost. Software pro podporu sociálních médií umožňuje i menším týmům poskytovat plnohodnotnou zákaznickou podporu díky organizované komunikaci a transparentnímu snadnému používání. Firemní účty na sociálních sítích mohou růst díky spolehlivé podpoře, která může zvýšit i výkonnost dalších aspektů, například prodeje.

Kolik stojí software pro podporu sociálních sítích?

LiveAgent přichází s placeným plánem, který podporuje neomezený počet účtů na Facebooku, Messengeru, Instagramu a Viberu za příznivou cenu. Získáte také přístup k nejmodernějšímu ticketovacímu systému, spolehlivému widgetu živého chatu, funkci call centra a zákaznickému portálu se znalostní databází za 49 USD měsíčně na agenta.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
Související zdroje sSoftware pro služby zákazníkům na sociálních sítích

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo